Partnerünk az EQUILOR Alapkezelő Zrt. Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő alapkezelője, amely innovatív és egyedi megoldásaival folyamatosan törekszik arra, hogy az általa felvehető tevékenységek közül szinte egyedülálló módon minden területen meghatározó piaci részesedéssel rendelkezzen.
 
Hozzájuk keresünk most új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
PÁLYAKEZDŐ BACK OFFICE MUNKATÁRS
 

Feladatok:
  • Back Office terület adminisztratív és törzsadatkezelési feladatainak ellátása
  • A portfólióik értékeléséhez szükséges piaci adatok kezelése
  • Pénzügyi tranzakciók feldolgozása
  • Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása
  • Befektetési alapok, nyugdíjpénztári portfóliók nettó eszközértékének számítása és a hozzátartozó feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás Partnerekkel és Ügyfelekkel
 
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Önálló, pontos, felelősségteljes munkavégzés, csapatjátékos hozzáállás
 
Előny:
  • Könyvelői, pénzügyi tapasztalat
 
Amit kínálnak:
  • Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatások
  • Stabil munkahely
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern munkakörülmények, kiváló csapatszellem
  • Home Office munkavégzés lehetősége
 
Munkavégzés helye:
  • Budapest, II. kerület, Pasaréti út 122-124.
 
Foglalkoztatás jellege:
  • Teljes munkaidő
 
Jelentkezési határidő:
  • 2025.02.28
 
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes, szakmai önéletrajzodat (bruttó fizetési igényed megjelölésével) és motivációs leveleddel az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezésedet követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.