- Magyar tulajdonú cégnél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
- Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
- Versenyképes juttatási csomagot
- 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
- Ingyenes céges parkolót
- Home Office lehetőséget próbaidőt követően
- A munka-magánélet egyensúlyát
- Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
- Beszerzők munkájának támogatása
- Általános adminisztrációs feladatok elvégzése
- Elemzések, statisztikák készítése
- Termékadat kezelés
- Árajánlatok bekérése és továbbítása a beszerzők részére
- Megrendelések rögzítése, előlegutalások adminisztrálása, szállítással kapcsolatos dokumentáció ellenőrzése
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és a társosztályokkal
- Minimum középfokú végzettséged van
- Középszintű angol nyelvtudással rendelkezel írásban és szóban is
- Legalább 1 év tapasztalatod van adminisztratív feladatokban
- Precíz vagy, önálló és elemző típus
- Gyorsan és pontosan dolgozol
- Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
- 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
- Hétfőtől péntekig 08:30-17:00 óráig
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
- Utána a válasz emailben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.