Partnerünk, a Ponte, a webes és mobil technológiák elkötelezett szakértője, amely több mint 20 éves múltra tekint vissza. Céljuk, hogy innovatív és funkciókban gazdag web- és mobilalkalmazásokkal, saját fejlesztésű termékekkel és úttörő K+F projektekkel nyújtsanak kimagasló értéket ügyfeleiknek.
 
Fejlesztéseik során a legmodernebb AI-megoldásokat, például az Anthropic, OpenAI és DeepSeek modelleket integrálják, amelyek kulcsfontosságúak saját AI-workflow-jaik és Copilot rendszerük számára is.
 
Jelenleg a csapatukba keresik következő szakértő munkatársukat, hogy közösen formálják a jövő digitális megoldásait! Add le jelentkezésed még ma az alábbi pozícióba:
 
PROJEKT KOORDINÁTOR (RÉSZMUNKAIDŐ)
 

Feladatok:
  • A szoftverfejlesztési életciklus különböző szakaszainak (tervezés, fejlesztés, üzembe helyezés, üzemeltetés támogatás) koordinálása
  • Ügyfelekkel történő kapcsolattartás
  • Külső- és belső megbeszélések szervezése, esetlegesen szükséges tárgyi feltételek rendelkezésre állásának (pl. projektor stb.) biztosítása
  • Megbeszéléseken való részvétel, azokról igény szerint emlékeztetők (elő)készítése
  • Belső státuszmeetingek, illetve egy-egy témakör köré szervezendő (pl. tesztelés) megbeszélések megtartása, moderálása
  • Projektekre vonatkozó heti/havi beszámolók elkészítése
  • Dokumentumok közös tárhelyre történő mentése, strukturálása, karbantartása
  • Leszállítandó eredménytermékek kollégáknak történő kiosztása és kapcsolódó monitoring, illetve szükség esetén az elkészítésben való konkrét közreműködés
  • A projektre vonatkozó, szerződés szerinti műszaki tartalom értelmezése, a teljesítéshez szükséges elvárások és szempontok azonosítása és ezek kigyűjtése, valamint az érintett projektszereplők felé való kommunikálása és szükség szerint monitoringja (pl. minőségi átvételi kritériumok az egyes dokumentumra, vagy a kódolás milyenségére vonatkozóan)
  • Ticketing rendszerben rögzített feladatok nyomon követése, adminisztrációs fegyelem betartatásában való közreműködés
  • Statisztikák készítése (tervezett és tényleges időráfordítás, hibaszázalékok mérése stb.)
  • Teljesítéssel kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése, illetve azokban közreműködés (pl. elvártak szerinti dokumentumok összeállításában közreműködés, azok összerendezése, szükség szerint nyomtatása, aláíratásban közreműködés)
  • Projekt adminisztrációval összefüggő egyéb feladatok elvégzése (pl. VPN nyilatkozatok kitöltetése és továbbítása, projekt kockázatok vezetése és nyomon követése stb.)
  • Projektvezető távolléte esetén az előzetesen rá delegált további feladatok elvégzése
  • Céges kapacitásmátrix heti rendszerességgel történő frissítése
Mit várnak el tőled?
  • Felsőfokú végzettség
  • Min. 1 év projekt adminisztrátori vagy koordinátori tapasztalat
  • Erős/aktív, minimum középfokú angol nyelvismeret
  • Flexibilis gondolkodás
  • Képesség feladatok párhuzamos menedzselésére
  • Pontosság, precizitás
  • Örülnek, ha akár projektvezetői ambícióid is vannak, amelyhez először gyakorlati tudásodat és tapasztalataidat szeretnéd bővíteni
  • Szeresd a pörgést, azaz érzed jól magad akkor is, ha egyszerre írsz emailt, telefonálsz és közben egy online meetinged is kezdődik
  • Közelíts gyakorlatiasan az új helyzetekhez, tudd használni az AI eszközöket és egyéb internetes keresési platformokat arra, hogy egy tegnap még nem is hallott problémára ma már egy lehetséges megoldást szállíts
Mit nyújtanak Neked?
  • Részmunkaidő (napi 4 vagy 6 óra)
  • Versenyképes juttatási csomag és stabil, hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti vagy vállalkozói jogviszonyban
  • Nemzetközi és innovatív projektekben való részvétel
  • Támogató, családias légkör és magas szakmai színvonalú csapat
  • Modern és kényelmes munkakörnyezet
  • Hibrid munkavégzés (otthoni munkavégzési lehetőség)
  • Céges eszközök (laptop, telefon) biztosítása
  • Számos közösségi program: csapatépítők, céges jóga, heti foci
  • Gyümölcsnap, csocsó és kötetlen hangulat
  • Nyitottság új ötletekre, technológiákra és személyes fejlődésed támogatására
Munkavégzés helye:
  • Budapest, XIII. kerület, Váci út 19., Panoráma irodaház
Kezdés ideje:
  • Akár azonnal
Jelentkezés módja:
  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.