Szeretnél egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi környezetben dolgozni, ahol lehetőséged nyílik tengeri és légi fuvarszervezési tapasztalataidat magasabb szintre emelni? Akkor ez a lehetőség pontosan Neked szól!

Partnerünk egy vezető nemzetközi elektronikai vállalat, LCD és LED televíziókat, monitorokat, illetve különféle elektronikai alkatrészeket gyártanak, amelyeket világszerte exportálnak. A telephelyen az egyik legnagyobb európai gyáruk működik, és a legmodernebb technológiákat alkalmazzák a különböző elektronikai eszközök előállítására.

Dinamikusan fejlődő csapatuk legújabb tagját keressük az alábbi pozícióba:

 

SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI KOORDINÁTOR


MIVEL FOGSZ FOGLALKOZNI?:

  • Szállítmányok egyeztetése és nyomon követése: A szállítmányok pontos egyeztetése a vevőkkel és a feladókkal, az új szállítmányok nyomon követése, valamint az előző napi szállítmányok ellenőrzése és a rakományszervezés.
  • Rendszerek és adminisztráció kezelése: A szállítmányok kezelése belső rendszerekben (Cello/FIS), e-mailek ellenőrzése, és a szükséges adminisztratív feladatok elvégzése.
  • Riportok és ad hoc feladatok: Statisztikai riportok készítése és a vezető által meghatározott eseti feladatok ellátása.
  • Kapcsolattartás és együttműködés: Folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal, különösen a beszerzéssel, a hatékony munkavégzés érdekében.

 

TÉGED KERESÜNK, HA...

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel.

  • 1-3 éves tapasztalattal rendelkezel fuvarszervezésben (közúti, tengeri vagy légi szállítmányozás).

  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudásod van szóban és írásban (a partnerekkel és a vezetőséggel való kapcsolattartáshoz).

  • Rugalmas vagy, és könnyen alkalmazkodsz a változó körülményekhez.

  • Magas szintű problémamegoldó képességgel rendelkezel.

  • Önállóan és precízen végzed a munkádat.

  • Nyitott vagy új ismeretekre.

 

ELŐNYT JELENT HA:

  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat.
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.

 

AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:

  • Korrekt, szakmai szint alapján meghatározott alapfizetést adnak.
  • Teljesítményarányos bónusz lehetőséget, évente két alkalommal (meghatározott KPI-k elérése esetén félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek megfelelő).
  • Cafeteria juttatást kínálnak, amelyet felhasználhatsz SZÉP kártyára és a Canteenban való étkezésre.
  • Lehetőséged nyílik globális szinten együttműködni partnereikkel, és betekintést nyerni a nemzetközi piacok működésébe.
  • Bejárási támogatást nyújtanak – céges buszjárattal.
  • Modern iroda és kellemes környezet vár Rád, ahol minden szükséges eszköz és támogatás rendelkezésedre áll.
  • All You Can Move kártyát biztosítanak.
  • Élet és baleset biztosítást kapsz.

 

Munkavégzés helye: Jászfényszaru

Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 08:00-17:00 (Heti 1 napos Home Office lehetőség)

 

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!