Megbízónk már 1990 óta a tőkepiac meghatározó szereplője. Professzionális, ügyfélközpontú és személyre szabott befektetési banki szolgáltatást nyújtanak, belföldi és külföldi értékpapírokkal, valamint devizákkal kapcsolatban, mind magánszemélyek, mind intézményi ügyfeleik számára.
Most lehetőség nyílik csatlakozni hozzájuk az alábbi pozícióba:
BANKI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS (FRONT OFFICE)
A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
- Ügyfélszámla nyitása, szerződések előkészítése
- Ügyfélszámlákkal, pénz- és értékpapírszámla mozgásokkal kapcsolatos tájékoztatás az ügyfelek részére
- Visszaigazolások, számlakivonatok küldése
- Ügyfélmegbízások (utalások, transzferek) rögzítése, közvetítése a Back Office felé
- Ügyfél törzsadat állomány karbantartása
- Ügyfélpénztár kezelése
- Ügyfél tájékoztatás, kapcsolattartás, panaszok kezelése
- Üzletkötői kapcsolattartás
Álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- MS Word, Excel magas szintű ismerete
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Pontos, precíz, szorgalmas, önálló, dinamikus munkavégzésre való képesség és törekvés hosszú távon
- Rugalmasság, munkabírás
Előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Clavis rendszer ismeret
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
- Érvényes forint-valuta pénztárosi vizsga
Amit kínálnak:
- Változatos feladatok
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Dinamikus, innovatív csapat
- Versenyképes javadalmazás
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra önéletrajzát bérigényének megjelölésével és motivációs levelének csatolásával az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.