Partnerünk a világ vezető pénzügyi szolgáltatói közé tartozik. A magyar piac meghatározó szereplőjeként már 35 éve támogatja a vállalkozásokat a fenntartható növekedés elérésében.
Céginformáció és követeléskezelés értékesítésével foglalkozó csapatuk bővülése miatt keressük új kollégájukat
ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS
pozícióba.
A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
-
A szolgáltatások ismertetése a B2B szegmensben és azok testreszabása az ügyféligények alapján
- Meglévő partnerek támogatása az üzleti növekedés terén és új ügyfelek akvirálása
- Üzleti tárgyalások lebonyolítása (online és személyesen)
-
Szoros együttműködés az értékesítő kollégákkal és szakmai vezetőkkel
-
Az értékesítési tevékenységek dokumentálása (szerződések, ügyféladatok nyilvántartása)
Elvárások:
- Középfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
- Minimum 1 év B2B szolgáltatás értékesítésben szerzett szakmai tapasztalat
- Kommunikációképes angol nyelvtudás (belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
- Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
Amit Partnerünk kínál:
- Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
- Értékesítési jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
- Bejelentett munkaviszony
- SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 300 000 Ft)
- Generali Company Care egészségbiztosítás
- Home office lehetőség
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
- Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
- 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
- Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!