Partnerünk a világ vezető pénzügyi szolgáltatói közé tartozik. A magyar piac meghatározó szereplőjeként már 35 éve támogatja a vállalkozásokat a fenntartható növekedés elérésében.
 
Céginformáció és követeléskezelés értékesítésével foglalkozó csapatuk bővülése miatt keressük új kollégájukat
 
ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS
 
pozícióba.

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
  • A szolgáltatások ismertetése a B2B szegmensben és azok testreszabása az ügyféligények alapján
  • Meglévő partnerek támogatása az üzleti növekedés terén és új ügyfelek akvirálása
  • Üzleti tárgyalások lebonyolítása (online és személyesen)
  • Szoros együttműködés az értékesítő kollégákkal és szakmai vezetőkkel
  • Az értékesítési tevékenységek dokumentálása (szerződések, ügyféladatok nyilvántartása)
Elvárások:
  • Középfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
  • Minimum 1 év B2B szolgáltatás értékesítésben szerzett szakmai tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás  (belső tréningek, vezetőkkel, ügyfelekkel történő kommunikáció)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, vagy gazdasági területen
Amit Partnerünk kínál:
  • Fix alapbér tapasztalati szinthez illeszkedően
  • Értékesítési jutalék, amely egyéni teljesítmény függvénye
  • Bejelentett munkaviszony
  • SZÉP kártya cafeteria (évente nettó 300 000 Ft)
  • Generali Company Care egészségbiztosítás
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök
Munkavégzés helye és ideje:
  • Budapest XIII. kerület (Dózsa György úti metróállomástól 5 perc sétára)
  • 40%-ban irodai jelenlét, 60%-ban otthoni munkavégzési lehetőség
  • Hétfőtől-szerdáig 8:00-17:00-ig, Csütörtökön 8:00-16:30-ig, Pénteken 8:00-15:00-ig (fél órás ebédszünettel)

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a meghirdetett pozíció, küldd el önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!