Otthonosan mozog a személyi asszisztenciában és szívesen kamatoztatná jó szervezőkészségét egy felelősségteljes, sokoldalú szerepben?
Szeretné tudni, hogy munkája valódi értéket teremt és közvetlenül hozzájárul a sikeres működéshez?
 
Amennyiben igen, itt az idő, hogy megismerkedjen Partnerünkkel!
 
Röviden a cégről: egy olasz hátterű gyártó vállalat Szolnokon, mely 30 éve stabil szereplő a piacon és folyamatos szervezetfejlesztésre törekszik. Az Ügyvezető Igazgató elkötelezetten irányítja és koordinálja a vállalatot, számos szakmai területet átfogó munkájával, ezért keressük azt a kiváló kollégát, aki támogatásával és precíz munkájával hozzájárulhat feladatainak sikeres megvalósításához és a közös célok eléréséhez.
 
Vállaljon most kulcsszerepet az alábbi pozícióban:
 
 
ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS

Miért érdemes csatlakoznia?
  • Nemzetközi környezet: egy olyan vállalat mindennapjaiba nyerhet betekintést, ahol az olasz minőség és közösségi szellem remekül találkozik a magyar kreativitással és szakmai precizitással.
  • Változatos feladatok: támogathatja az ügyvezetést, koordinálhat szerződéseket, részt vehet szakmai projektekben és biztosíthatja a hatékony adminisztrációt.
  • Fejlődési lehetőség: részese lehet egy stabil, folyamatosan fejlődő cég mindennapjainak, ahol új készségekkel gazdagodhat.
Amiben fontos szerepe lesz:
  • Az Ügyvezető Igazgató napi munkájának teljeskörű támogatása.
  • Prezentációk, kimutatások előkészítése, vezetői értekezletek jegyzőkönyvezése.
  • Találkozók, konferenciák és üzleti utak megszervezése, naptár kezelése.
  • Dokumentumok nyilvántartása, iktatása.
  • Céges rendezvények előkészítésében, szervezésében való részvétel.
  • Szerződések előkészítése és szükség esetén ügyvédekkel való konzultáció.
  • Kapcsolattartás hatóságokkal, belföldi és külföldi partnerekkel.
  • Adminisztrációs és ügymeneti, szervezési feladatok ellátása.
Számítunk Önre, ha:
  • Felsőfokú végzettséggel és legalább 5 év tapasztalattal rendelkezik asszisztencia területén.
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudása biztosítja a gördülékeny nemzetközi kapcsolattartást.
  • Magabiztosan használja az MS Office-t és ismeri valamelyik ERP rendszert.
  • Kiváló szervezőkészséggel bír, rugalmasan és higgadtan tudja kezelni a kihívásokat.
  • Hajlandó évente néhány alkalommal Olaszországba utazni (negyedévente 1-2 napra).
  • Affinitást érez a támogató szerep iránt, és hosszú távon képzeli el magát egy ilyen pozícióban.
Ami pluszt jelent:
  • Olasz nyelvtudás.
  • Jogi ügyekben való jártasság.
Amivel Partnerünk honorálja Önt:
  • Tapasztalathoz illeszkedő, megegyezés szerinti bérezés.
  • Havonta nettó 30.000 Ft bónusz.
  • Útiköltség-térítés: 100% bérlet támogatás vagy 30 Ft/km üzemanyag-térítés.
  • Rugalmas munkaidő a munka és magánélet egyensúlyáért.
Munkavégzés helye: Szolnok
 
 
Ha szereti a változatos, felelősségteljes munkát, és szívesen csatlakozna dinamikus nemzetközi környezetbe, várjuk jelentkezését!