- A felhasználók helyszíni és távoli támogatása
- Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, kilépő felhasználók esetében ezek visszavétele, jogosultságok megszüntetése, dokumentálása
- Napi problémák (szoftver és hardver) kezelése
- Alkalmazások telepítése, frissítése, jogosultságbeállítás
- Leltározás, a leltár naprakészen tartása
- Informatikai eszközök hálózatba kötése, alapszintű hálózati problémák kezelése
- Az informatikai rendszerrel, informatikai alkalmazásokkal kapcsolatos adminisztrációs és adminisztrátori feladatok ellátása, nyilvántartások naprakészen tartása
- Jegykezelő rendszer használata, a feladatok dokumentálása
- Informatikai szabályzat-, Katasztrófa Terv-, Üzletmenet folytonossági Terv aktualizálásában való részvétel
- Javaslattétel az informatikai rendszer fejlesztésére
- Informatikai üzemeltető partnerekkel történő kapcsolattartás
- Microsoft Windows 10/11 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismerete
- Microsoft Office 2016/2019/2021 alkalmazások adminisztrátori szintű ismerete
- Legalább 2 éves informatikai tapasztalat (helpdesk, desktop)
- Legalább alapszintű szakmai angol nyelvtudás
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Csapatmunka
- Versenyképes jövedelem
- Kiváló munkafeltételek
- Elegáns irodai környezet
- Dinamikus, fiatal csapat
- Budapest, II. kerület
- Kérjük, küldje el számunkra szakmai önéletrajzát és motivációs levelét az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva.
- Motivációs levelében, amennyiben lehetséges, kérjük, jelöljön meg szakmai referenciát adó személyt is.
- Fontos, hogy a munkakör betöltéséhez a büntetlen előélet igazolása szükséges.
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.