Partnerünk, a Springfix Hungary Kft. egy dinamikusan fejlődő, stabil és hosszú távú lehetőségeket kínáló nemzetközi vállalat, amely kiemelten figyel a minőségre és innovációra az autóiparban. Céljuk a vevők elégedettségének maximalizálása és partnereik igényeinek professzionális kezelése. Hozzájuk keresünk most új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
VEVŐI REKLAMÁCIÓ KEZELŐ MUNKATÁRS
 

Feladatok:
  • Vevői reklamációk kivizsgálása (5Why, Ishikawa módszerek használata)
  • Hibaanalízis és gyökérok elemzés
  • Riportok és dokumentáció készítése (8D riportok)
  • Kapcsolattartás nemzetközi anyavállalatokkal és vevőkkel
  • Technikai megoldások koordinálása és vevőspecifikus követelmények betartása (CSR)
  • Részvétel új termékek és folyamatok bevezetésében
  • Minőségügyi eszközök alkalmazása (8D, PPAP, SPC, FMEA, CP)
Elvárások:
  • Minőségbiztosítási területen szerzett tapasztalat
  • Szabványos gyártási felügyeleti szoftverek és az MS Office alapos ismerete
  • Kiváló analitikai, problémamegoldó és szervezeti készségek
  • Írásbeli és szóbeli angol nyelvtudás
  • Önállóság és projektkezelési képesség
Előnyt jelent:
  • Célorientált és kezdeményező szemléletmód
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségek
  • Felelősségteljes, döntéshozó jellem
  • B kategóriás vezetői engedély
Amit kínálnak:
  • Családias hangulat, stabil és megbízható nemzetközi háttér
  • Hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan növekvő cégnél
  • Béren kívüli juttatás: munkába járás támogatása (nettó 45 Ft/km)
Munkavégzés helye:
  • 2500 Esztergom, Suzuki út 4.
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig, 08:00-16:30 (hétvégi munkavégzés nincs)
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra 
önéletrajzát bérigényének megjelölésvel az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!