Szeretnéd kamatoztatni könyvelési tapasztalatodat egy olyan cégnél, mely bőséges juttatásokkal és folyamatos szakmai támogatással, képzésekkel segíti az utad?
Motiválna egy olyan munkakör, melyben a heti 4 nap otthoni munkavégzést rugalmasan kihasználhatod, miközben a pénzügyi csapat fontos szereplőjeként járulsz hozzá a vállalat stabilitásához?
 
Mindez most Rád vár egy remek lehetőség keretében!
 
Partnerünk a globális szállítmányozáson túlmenően változatos logisztikai szolgáltatásokat, innovatív ellátási lánc irányítást és számos fejlett technológiai megoldást kínál. Olyan kulcsfontosságú iparágakban rendelkezik szakértelemmel, mint az autóipar és mobilitás, az elektronika, egészségügy, ipari és kiskereskedelmi szektor.
 
Csatlakozz nemzetközi csapatukhoz az alábbi nyitott pozícióba:
 
 
MANAGEMENT ACCOUNTANT

Amiben fontos szereped lesz:
 
  • Rendszeres és eseti főkönyvi könyvelési feladatok ellátása (időbeli elhatárolás, vegyes könyvelés, tárgyi eszközök stb).
  • Főkönyvi kivonatok ellenőrzése, egyeztetése.
  • Hó végi zárások teljeskörű ellátása: mérleg egyeztetés, P&L jelentés, számla rekonsziliáció, AP/AR ellenőrzése.
  • Közreműködés az éves pénzügyi kimutatások elkészítésében.
  • Kapcsolattartás könyvvizsgálókkal, hatóságokkal, külső és belső auditokban való részvétel.
  • A helyi GAAP-nak való megfelelés biztosítása.
  • Adókalkuláció, adóbevallások készítése, befizetések (ÁFA, társasági adó)
  • Társasági adó elszámolások egyeztetése a főkönyvvel.
  • Segítségnyújtás a transzferár-dokumentáció elkészítésében.
  • Szoros együttműködés az operatív területekkel, az új folyamatok megvalósításának pénzügyi támogatása.
Amire szükséged lesz sikeres munkád érdekében:
 
  • Pénzügyi/számviteli egyetemi/főiskolai végzettség.
  • Mérlegképes könyvelői végzettség – regisztráció nem elvárt.
  • Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat nemzetközi környezetben (SSC tapasztalat előnyt jelent).
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban (napi gyakorlati használat).
  • Magas szintű MS Office ismeretek – különösen Excel táblázatkezelés, képletek használata, pivot tábla.
  • ERP ismeret.
  • Erős kapcsolatteremtő képesség, aktív kommunikáció más részlegekkel, területekkel.
  • Nyitottság a tanulásra, a szakma iránti inspiráció.
Nem elvárt, de pluszt jelent:
 
  • Workday ERP rendszer ismerete.
  • US GAAP ismeret.
Amivel Partnerünk támogatja szakmai sikeredet és honorálja munkádat:
 
  • A szakmai elvárásokat és tapasztalatot tükröző fix bérezés és változatos juttatási csomag.
  • 13. havi bér.
  • Cafeteria juttatás.
  • Éves teljesítménybónusz (a cég eredményességétől függően).
  • Széleskörű képzés és tréningek, elérhető ingyenes kurzusok széles spektruma a személyes és szakmai fejlődés érdekében.
  • A fontosabb mérföldkövek elismerése (szabadon választott ajándékok).
  • Rugalmas munkaidő és home office munkavégzés (heti 4 nap otthoni és 1 nap irodai jelenlét).
  • Minden igényt lefedő munkaeszközök (irodai számítógép és laptop egyaránt).

Munkavégzés helye: Budapest 9. kerület, Riverpark irodaház - heti 4 nap home office lehetőséggel.

Munkaidő: 8:30-17:00 törzsidő, rugalmasan.

 

Jelentkezz ANGOL nyelvű önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: