Partnerünk, a Dymex Supply Ltd. egy OEM-ek ellátási lánc integráló cége, melynek székhelye Budapesten, Magyarországon található. Küldetésük, hogy innovatív megoldásokat kínáljanak, amelyek lehetővé teszik ügyfeleik számára, hogy optimalizálják ellátási láncukat és elérjék üzleti céljaikat.
Szakterületük a világ minden tájáról származó termékek és anyagok beszerzése, és szorosan együttműködnek ügyfeleikkel annak érdekében, hogy az ellátási lánc igényeit hatékonyan és megbízhatóan kielégítsék. Értékeik közé tartozik a minőség iránti elkötelezettség, az ügyfelek elégedettsége és a folyamatos fejlesztés.
Csapatuk bővítésének céljából keresik új kollégájukat! Csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióba:
CUSTOMER SERVICE MANAGER
Feladatok:
- A szakmai csapat (7 fő) vezetése és feladatainak felügyelete, ellenőrzése
- Az ügyfelekkel való folyamatos, professzionális kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felismerése, üzletek megszerzése és megtartása a forgalom- és a profitnövelés érdekében
- Az ügyféligények felmérése, ügyfélkapcsolati rendszer szélesítése, meglévő kapcsolatok folyamatos ápolása
- Ajánlatok összeállítása, tárgyalások lebonyolítása, szerződéskötések és utánkövetés
- Riportok készítése, dokumentáció támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- 3-5 éves releváns szakmai vezetői tapasztalat
- Aktív tárgyalóképes angol szakmai nyelvtudás
- Excel magas szintű ismerete továbbá MS Office
- Önálló felelősségvállalás és döntéshozatali képesség
- Eredményorientált munkavégzés
- Rendszerszemlélet
Amit kínálnak:
- Versenyképes juttatási csomag
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Hosszútávú stabil munkalehetőség
- Fiatalos, dinamikus csapat
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest, IV. kerület
Amennyiben az álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!