Partnerünk, a Dymex Supply Ltd. egy OEM-ek ellátási lánc integráló cége, melynek székhelye Budapesten, Magyarországon található. Küldetésük, hogy innovatív megoldásokat kínáljanak, amelyek lehetővé teszik ügyfeleik számára, hogy optimalizálják ellátási láncukat és elérjék üzleti céljaikat.
 
Szakterületük a világ minden tájáról származó termékek és anyagok beszerzése, és szorosan együttműködnek ügyfeleikkel annak érdekében, hogy az ellátási lánc igényeit hatékonyan és megbízhatóan kielégítsék. Értékeik közé tartozik a minőség iránti elkötelezettség, az ügyfelek elégedettsége és a folyamatos fejlesztés.
 
Csapatuk bővítésének céljából keresik új kollégájukat! Csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióba:
 
CUSTOMER SERVICE MANAGER

Feladatok:
  • A szakmai csapat (7 fő) vezetése és feladatainak felügyelete, ellenőrzése
  • Az ügyfelekkel való folyamatos, professzionális kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felismerése, üzletek megszerzése és megtartása a forgalom- és a profitnövelés érdekében
  • Az ügyféligények felmérése, ügyfélkapcsolati rendszer szélesítése, meglévő kapcsolatok folyamatos ápolása
  • Ajánlatok összeállítása, tárgyalások lebonyolítása, szerződéskötések és utánkövetés
  • Riportok készítése, dokumentáció támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • 3-5 éves releváns szakmai vezetői tapasztalat
  • Aktív tárgyalóképes angol szakmai nyelvtudás
  • Excel magas szintű ismerete továbbá MS Office
  • Önálló felelősségvállalás és döntéshozatali képesség
  • Eredményorientált munkavégzés
  • Rendszerszemlélet
Amit kínálnak:
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszútávú stabil munkalehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, IV. kerület
Amennyiben az álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!