- Kimenő számlázások intézése (standard és faktorált), beérkezések nyomon követése
- Utalások intézése (HUF, USD, EUR)
- Megrendelések, jóváhagyások, számlabefogadások, kifizetések rendszerének felügyelete
- Házipénztár kezelése
- Könyvelő szoftverbe és közös meghajtóra számlaadat feltöltés, kontírozás, bank összevezetés, könyvelővel való kapcsolattartás
- Heti szintű kintlévőség kezelés
- Havi és éves zárások, ÁFA-bevallás a könyvelők információi alapján
- Ügyfélkapus kapcsolattartás
- Dokumentumok lekérése a NAV-tól (pályázatok, stb)
- Havi kimutatások készítése az ügyvezetés számára, egyedi kérések, feladatok teljesítése
- A Vállalat eszközeinek nyilvántartása, gondozása (laptopok, járművek, telefonok, egyéb eszközök)
- Minden felmerülő- nem pénzügyi- adminisztratív és ügyintézői feladat ellátása (beszerzések, iroda átalakítások, postai ügyintézés)
- Inkább dinamikus ügyintézői alkat, mintsem csendes háttérmunkás. Egy talpraesett irodavezető némi pénzügyi és üzleti gyakorlattal megfelelőbb jelölt erre a pozícióra, mint egy 30 éves pénzügyes gyakorlattal rendelkező könyvelő vagy pénzügyi asszisztens, akinek eddig nem kellett gyors szervezőmunkákat vállalnia.
- Gyorsan változó piaci környezetben dolgoznak a cégcsoport vállalkozásai, így gyakran azonnal kell reagálni számos dologra. A multitasking és priorizálási képesség fontos, és nem csak papíron. Aki nem képes rendszerezni, priorizálni a feladatait, nem tud gyorsan reagálni egy egy újabb, gyakran néhány perces feladatra, aki félnapos, napos késéssel reagál fontos email-ekre, annak más pozíciók megfelelőbbek lehetnek.
- Priorizálásban ügyvezetői segítséget kérjen, és az alapján dolgozzon
- Angol nyelvtudás írásban fontos
- Segítőkészség a kollégák felé is
- 3 éves tapasztalat pénzügyekben és irodavezetésben vagy hasonló, változatos szervezői-ügyintézői munkakörben
- Érthető kommunikáció mind írásban, mind szóban, jó szövegértés, figyelmesség, precízió kommunikációban is, jó memória
- Piackonform jövedelem
- Egyéb választható juttatások 2025-től (éves belső szűrővizsgálatok, egészségbiztosítás, fitnesz bérlet)
- Rugalmas munkaidő, esetenként Home Office, de alapvetően az irodai / rendelői jelenlét fontos, esetenként több céges helyszínen is.