Megbízónk egy budapesti székhelyű, az egészségügy területén tevékenykedő cégcsoport, amely két cégéhez is keres új, pörgős, precíz és intelligens munkatársat az alábbi pozícióba:
 
PÉNZÜGYI MUNKATÁRS-IRODAVEZETŐ

Feladataid közé tartozik majd:
  • Kimenő számlázások intézése (standard és faktorált), beérkezések nyomon követése
  • Utalások intézése (HUF, USD, EUR)
  • Megrendelések, jóváhagyások, számlabefogadások, kifizetések rendszerének felügyelete
  • Házipénztár kezelése
  • Könyvelő szoftverbe és közös meghajtóra számlaadat feltöltés, kontírozás, bank összevezetés, könyvelővel való kapcsolattartás
  • Heti szintű kintlévőség kezelés
  • Havi és éves zárások, ÁFA-bevallás a könyvelők információi alapján
  • Ügyfélkapus kapcsolattartás
  • Dokumentumok lekérése a NAV-tól (pályázatok, stb)
  • Havi kimutatások készítése az ügyvezetés számára, egyedi kérések, feladatok teljesítése
  • A Vállalat eszközeinek nyilvántartása, gondozása (laptopok, járművek, telefonok, egyéb eszközök)
  • Minden felmerülő- nem pénzügyi- adminisztratív és ügyintézői feladat ellátása (beszerzések, iroda átalakítások, postai ügyintézés)
Amit várnak tőled:
  • Inkább dinamikus ügyintézői alkat, mintsem csendes háttérmunkás. Egy talpraesett irodavezető némi pénzügyi és üzleti gyakorlattal megfelelőbb jelölt erre a pozícióra, mint egy 30 éves pénzügyes gyakorlattal rendelkező könyvelő vagy pénzügyi asszisztens, akinek eddig nem kellett gyors szervezőmunkákat vállalnia.
  • Gyorsan változó piaci környezetben dolgoznak a cégcsoport vállalkozásai, így gyakran azonnal kell reagálni számos dologra. A multitasking és priorizálási képesség fontos, és nem csak papíron. Aki nem képes rendszerezni, priorizálni a feladatait, nem tud gyorsan reagálni egy egy újabb, gyakran néhány perces feladatra, aki félnapos, napos késéssel reagál fontos email-ekre, annak más pozíciók megfelelőbbek lehetnek.
  • Priorizálásban ügyvezetői segítséget kérjen, és az alapján dolgozzon
  • Angol nyelvtudás írásban fontos
  • Segítőkészség a kollégák felé is
  • 3 éves tapasztalat pénzügyekben és irodavezetésben vagy hasonló, változatos szervezői-ügyintézői munkakörben
  • Érthető kommunikáció mind írásban, mind szóban, jó szövegértés, figyelmesség, precízió kommunikációban is, jó memória
Mit kínálnak cserébe?
  • Piackonform jövedelem
  • Egyéb választható juttatások 2025-től (éves belső szűrővizsgálatok, egészségbiztosítás, fitnesz bérlet)
Munkaidő és lokáció:
  • Rugalmas munkaidő, esetenként Home Office, de alapvetően az irodai / rendelői jelenlét fontos, esetenként több céges helyszínen is.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát bérigényének megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!