Partnerünk a Credit Control Kft. céginformációs és követelésmenedzsment szolgáltatásokat
nyújt a hazai, valamint nemzetközi közép- és nagyvállalkozások számára. Fontos számukra, hogy ügyfeleik üzleti döntéseit egyre magasabb szintű szolgáltatással támogassák.
 
Ehhez olyan munkatársakat keresnek, akiknek kiváló kommunikációs képessége van és érdeklődnek a pénzügyi terület iránt. Fontos számukra az, hogy a szervezetükbe olyan szakemberek kerüljenek, akik jól tudnak csapatban dolgozni és nyitottan, konstruktívan állnak hozzá a feladatokhoz. Egymást erősen támogatják, az sem gond, ha nem rendelkezel ezen a területen tapasztalattal, képzési programjuk biztosítja, hogy hamar beletanulj a feladatokba.
 
Amennyiben a fent leírtak igazak rád, jelentkezz az alábbi pozícióra mielőbb, azonnali munkába állás biztosított:
 
JUNIOR KÖVETELÉSKEZELŐ MUNKATÁRS
 

Amit Partnerünk kínál:
  • A cég több, mint 20 éve van a piacon, így biztos lehetsz benne, hogy a háttér stabil, melyet biztosítani tudnak a számodra.
  • Hosszútávú kereseti lehetőséget biztosítanak: nem projektre szerződtetnek, valóban évtizedekre terveznek veled.
  • Képzési programokkal támogatják a fejlődésedet: maximális támogatást kapsz, hogy munkádat mielőbb a lehető legprofesszionálisabban tudd elvégezni.
  • Kiemelkedő munkáddal versenyképes jövedelmet érhetsz el.
  • Kellemes környezetben dolgozhatsz, a 13. kerületben a Madarász Irodaparkban, klimatizált modern irodaépületben a vezetés maximális támogatása mellett.
Feladataid a következők lesznek:
  • Ügyfelek telefonon keresztül történő megkeresése
  • Határidőn túli számla-állomány kezelése
  • Tájékoztatás nyújtása fizetési feltételekről
  • Fizetési megállapodások elérése és megkötése
  • Megállapodások készítése az adósságok rendezésére
  • Megállapodások betartásának nyomon követése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Excel, Word felhasználói szintű ismerete
  • Pozitív szemléletű, nyitott, érdeklődő személyiség - olyanokkal szeretnének együtt dolgozni, akik nyitottak arra, hogy tanuljanak és fejlődjenek folyamatosan.
  • Kiváló kommunikációs képesség és magabiztos fellépés - fontos, hogy ne riasszon meg  az ügyfélkezelés, hiszen ez az alapja lesz a munkakörödnek.
  • Precíz, pontos és gyors munkavégzés
  • Eredményorientáltság
Előnyt jelent:
  • Angol nyelv ismerete
  • 1 év szakmai tapasztalat a következő területek valamelyikén: pénzügy, követeléskezelés, behajtás, call center, ügyfélszolgálat.

Munkavégzés pontos helye: 1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.

 
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra, lehetőleg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva.