Partnerünk optimalizált, innovatív logisztikai megoldások és szolgáltatások fejlesztésével és alkalmazásával foglalkozik, piacvezetők tevékenységükben, stabil és kiszámítható jövő áll előttük.

 

Folyamatosan bővülő csapatukba keresünk új kollégákat az alábbi pozícióba:

 

 
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR

MIVEL FOGSZ FOGLALKOZNI?
  • Készletgazdálkodás biztosítása, késztermékek leltározása, eltérések kezelése és dokumentálása.
  • Számítógépes adatbevitel, írásbeli dokumentumok előállítása és szerkesztése.
  • Dokumentumok, iratok kezelése, sokszorosítása és továbbítása.
  • Támogatás nyújtása a raktári csapatnak raktározási és szállítmányozási feladatokban.
 
A POZÍCIÓ BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES...
  • Minimum alapfokú végzettség logisztikai tapasztalattal vagy középfokú végzettség.
  • Minimum egy év releváns tapasztalat logisztikai adminisztrátor vagy készletgazdálkodási pozícióban vagy logisztika vagy raktározás területén.
  • MS Excel erős felhasználói szintű ismerete.
  • Középszintű angol nyelvtudás (főleg írásban használva).
  • Pontos és megbízható munkavégzés, tanulásra való hajlandóság.
 
AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
  • Felsőfokú angol nyelvtudás.
 
AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:
  • Versenyképes alapbér és pótlékok.
  • Cafeteria.
  • Bejárási támogatás.
  • Élet és baleset biztosítás.
  • Évente két alkalommal teljesítmény arányos bónusz.
  • All You Can Move kártya.
  • Kedvezményes étkezési lehetőség.
 
Munkavégzés helye: Göd 2025. februártól akár Vecsés
 
Munkaidő: 12 órás folyamatos műszak (3 nap nappal(6-18), 3 pihenő nap, 3 nap éjszaka(18-6)) vagy hétfőtől péntekig 8-17-ig tartó munkaidő.
 
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!