Szeretnél egy stabil, több mint 20 éve meghatározó vállalatnál dolgozni,
ahol a fluktuáció szinte ismeretlen, és egy családias csapat része lehetsz?
 
Partnerünk, mely a hazai bútorpiac egyik kiemelkedő szereplője, új csapattársat keres beszerzési és logisztikai feladatok ellátására. Csapatuk elkötelezetten dolgozik minden projekten, ügyfeleik maximális kényelmét és professzionális kiszolgálását tartva a középpontban. Az általuk forgalmazott termékek jelentős része külföldi partnereiktől érkezik.
 
Amennyiben fontos számodra a szakmai színvonal és egy támogató csapat,
akkor megbízónknál megtalálod a helyed!
 
Ha egyéni karrier építésére vágysz, most lehetőséged nyílik erre az alábbi munkakörben:
 
LOGISZTIKAI ÜGYINTÉZŐ

Feladatok:
  • Megrendelések leadása a gyártók felé az elfogadott ajánlatok alapján
  • Folyamatos kapcsolattartás a gyártók képviselőivel angol nyelven
  • A megrendeléseinkkel kapcsolatos szállítási tevékenységek megtervezése, szervezése 
  • Szállításokkal kapcsolatos folyamatos kommunikáció a szállítmányozóval és a raktárvezetővel, valamint a hazai kiszállításért felelős alvállalkozókkal
  • Szállítási szerződések kezelése
  • Szállítmányozáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok
  • Garanciális ügyintézés a gyártók felé
  • Irodai ügyintézés (adminisztráció, utazás/csapatépítő szervezés, készletek beszerzése)
A munkakör betöltéséhez szükséges:
  • Középfokú végzettség
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (logisztikus, fuvarszervező, beszerzési ügyintéző, szállítmányozó)
  • Minimum középfokú magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Üzleti megjelenés
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás
  • Jó kommunikációs készség
  • Gyors helyzetfelismerés, jó ítélőképesség
  • Jó problémamegoldó képesség, talpraesettség
  • Proaktív, lelkes személyiség 
Előnyt jelent:
  • Felsőfokú végzettség
Partnerünk ajánlata:
  • Kiemelkedő munkakörülmények, a pozícióhoz illeszkedő juttatási csomag
  • Home office lehetőség 
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, telefon)
  • Csapatépítő programok
  • Az irodaházban térítésmentesen igénybevehető edzőterem, játékterem, biciklitároló
  • Stabil, megbízható munkáltatói háttér 
  • Hosszútávú munkalehetőség 
  • Dinamikus, fiatalos, jó hangulatú csapat
  • Kávé, tea, gyümölcs
Munkavégzés pontos helye és ideje:
  • Budapest XI. kerület, Home office lehetőség 
  • Hétfőtől - csütörtökig 8:00 - 17:30 között napi 8 óra rugalmasan, pénteken 9:00-15:00-ig
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra
magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!