Megbízónk az Adventor Hotel Kft. célja és hitvallása, hogy új szállodaüzemeltető és ingatlanfejlesztő cégként minőségi és folyamatosan megújuló szálloda portfóliójával egyedi értéket és szolgáltatáspalettát kínáljon a Magyarországon pihenni és kikapcsolódni vágyó vendégeknek. A portfólió jelenlegi szállodái: a bükfürdői Greenfield Hotel Golf & Spa, soproni Fagus Hotel Conference & Spa, valamint a keszthelyi Sirius Hotel.
 
Központi értékesítési csapatukba keresünk olyan dinamikus, proaktív kollégát, aki többéves tapasztalattal rendelkezik sales & marketing területen, és tudását nem csak  kamatoztatni, de fejleszteni is szeretné egy dinamikusan fejlődő szállodaüzemeltető cégnél. 
 
Várják jelentkezését a következő munkakörbe:
 
SALES MANAGER
 

Fő feladatok:
  • A sales és marketing igazgató közvetlen irányítása alatt részvétel a szállodák éves értékesítése céljainak kidolgozásában és azok megvalósításában
  • Aktív részvétel az értékesítési stratégia és tervek elkészítésében
  • MICE és leisure szegmensben meghatározott értékesítési és profitszintek elérésben való aktív közreműködés
  • MICE, leisure és incentive csoportlekérések kezelése és koordinálása központi szinten
  • MICE promóciók kidolgozása, illetve az ezzel kapcsolatos hírlevelek elkészítése
  • MICE partnerekkel kapcsolattartás, online felületek kezelése, és a céges megjelenések koordinálása
  • Új potenciális partnerek felkutatása helyi, országos és nemzetközi szinten
  • Folyamatos kapcsolattartás a cég meglévő ügyfeleivel, ütemezett üzleti látogatások lebonyolítása
  • Közreműködés az értékesítési akciók, promóciók előkészítésében
  • Folyamatos kapcsolattartás a szállodai értékesítési részlegek munkatársaival
  • Esetenként részvétel a szállodai rendezvények lebonyolításában
  • Szállodai programkínálat központi felügyelete
  • Kollégák trainingelése, szakmai támogatás nyújtása
  • Kimutatások, előrejelzések, elemzések készítése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Középfokú NÉMET és ANGOL nyelvtudás, további idegen nyelv ismerete előnyt jelent
  • Legalább 2 éves értékesítés területén szerzett tapasztalat
  • Proaktív értékesítés területén szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs készség, proaktivitás és kreativitás
  • Felelősségteljes, megbízható, önálló munkavégzés képessége
  • Folyamatos fejlődés iránti igény
  • Motiváltság, terhelhetőség és kiváló együttműködési képesség
  • Komoly, határozott fellépés
  • Pontosság, precizitás
  • Számítógépes ismeretek
Megbízónk az alábbi juttatási csomaggal várja:
  • Színes, változatos munka és fejlődési lehetőség
  • Kötetlen munkaidőbeosztás, rugalmas munkavégzési helyszín
  • Hosszútávú, stabil munkahely, kiváló munkakörülmények
  • Alapbéren felül mozgóbér
  • Térítésmentes étkezés munkanapokon
  • Munkába járás költségtérítése (20 ft/km)
  • Szakmai és önfejlesztő képzések
  • Kedvezményes pihenési lehetőség a cégcsoport partnerszállodáinál
Munkavégzés pontos helye:
  • Rugalmas munkavégzési helyszín, home office lehetőséggel
Munkaidő:
  • Heti 40 óra, kötetlen munkaidő
Amennyiben az pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra lehetőleg
fényképes magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!