Új időszámítás kezdődött azzal, hogy az EU betétdíjas rendszerek bevezetésére kötelezte a tagországokat. Ezzel jelentősen megnövekedett a kereslet a visszaváltó automaták üzemeltetésére. Partnerünk a Returmatic Solutions Zrt. az elmúlt 10 év tapasztalatai alapján gyártja és üzemelteti Európa egyik legversenyképesebb mobil visszaváltó infrastruktúráját. Ha szeretnél részese lenni egy dinamikusan növekvő iparágnak, ha érdekel a háttérterületek támogatásához kapcsolódó feladatok sokasága, akkor jelentkezz bátran!
 
Jelenleg debreceni telephelyükre keresik új kollégájukat az alábbi pozícióba:
 
IRODAVEZETŐ
 

Feladatok, amikben Rád számítunk:
  • A telephelyvezető munkájának támogatása
  • Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete
  • Irodai adminisztráció elvégzése és az ahhoz tartozó tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása
  • Irodai beszerzések intézése
  • Üzemeltetési feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a budapesti központtal
  • Központi utasítások betartása és betartatása
  • Tárgyalások és irodai események támogatása
 
Mi tesz Téged alkalmassá a feladatra:
  • Irodavezető, vagy hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Strukturált, önálló munkavégzés
  • Kiváló együttműködési és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, pontosság
  • Belső motiváltság
 
Amit kínálnak:
  • 100%-ban bejelentett határozatlan idejű munkaviszony
  • Hosszú távú lehetőség
  • Új folyamatok kialakításában való részvételi lehetőség
  • Biztos vállalati háttér
  • Lendületes, folyamatos fejlődő vállalati kultúra, ahol számít a véleményed!
  • Munkába járási támogatás
 
Munkavégzés pontos helye:
  • Debrecen
 
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!