Partnerünk 25 éves múlttal rendelkező, az ipari disztribúcióban nemzetközi szinten is vezető szerepet betöltő vállalat. Fő profiljuk a karbantartási termékek és szolgáltatások nyújtása ipari felhasználók számára.
Dinamikus, családias hangulatú csapatukba keressük új kollégájukat
 
BACK OFFICE MUNKATÁRS
 
pozícióba.

Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
  • Ajánlatkérések kezelése e-mailen és telefonon keresztül
  • Műszaki termékek beazonosítása, ajánlatok kiküldése
  • Megrendelések felvétele, rögzítése SAP-ban
  • Külső értékesítő kollégákkal, vevőkkel és szállítókkal való kapcsolattartás

Amire a pozíció betöltéséhez szükséges lesz:

  • Középfokú műszaki és/vagy kereskedelmi végzettség megléte
  • Alapfokú angol nyelvtudás (külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás)
  • Műszaki affinitás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyök:
  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Műszaki területen szerzett tapasztalat
Amit Partnerünk kínál:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Negyedéves bónusz (2. évtől kezdődően, kifizetése évente, kb. 1-3 havi bér teljesítménytől függően)
  • SZÉP kártya (negyedévente nettó 85.000 Ft)
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon)
Munkavégzés helye és ideje:
  • Budapest IV. kerület (Európa Center buszmegállótól 5 perc sétára)
  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig (rugalmasan kezelve, 8-17-ig vagy 7-16-ig)
  • Heti 1 nap Home Office lehetőség
 
Ha úgy érzed, hogy a fentiekben magadra ismertél, és készen állsz új kihívásokra, töltsd fel önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!