Szeretnél belecsöppenni egy izgalmas, modern munkakörnyezetbe, ahol valódi tapasztalatot szerezhetsz, és mindezt rugalmas munkaidőben? Ha érdekel az adminisztráció, jól kezeled az Excelt, és angolul is tudsz, akkor partnerünknél a helyed!
 
Csatlakozz Partnerünk, a Rijk Zwaan Hungary Kft. fiatalos csapatához, és dolgozz Budapest szívében egy olyan cégnél, ahol a barátságos közeg és a fejlődési lehetőség garantált! Ne hagyd ki ezt a szuper lehetőséget – jelentkezz most, és kezdd el építeni a karriered már suli mellett az alábbi pozícióban:
 
ADMINISZTRATÍV GYAKORNOK
 

Amit Neked kínálnak?
  • I. kerületi, jól megközelíthető iroda
  • Korszerű környezet, barátságos közeg
  • Tanulási lehetőség
  • Részmunkaidős munkavégzés, határozott időtartamra
Leendő feladataid:
  • A vállalat CRM rendszerében adatok ellenőrzése, pl. címek, telefonszámok, e-mail címek
  • Adatok bevitele, rögzítése a rendszerbe
  • Hiányzó adatok esetén egyeztetés az ügyféllel, főként telefonon
  • Szkennelés
  • Iratanyag lefűzése
  • Egyéb adminisztratív segítségnyújtás
Rendelkezz az alábbiakkal a jelentkezéshez:
  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Táblázatkezelés, Excel haladó szintű kezelése
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Jó kommunikációs készség
  • Precíz munkavégzés
  • Jó problémamegoldó készség
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban, erre szükség lesz munkavégzés közben
Előnyt jelent a Számodra:
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye, időpontja:
  • I. kerület, BAH csomóponttól egy megállóra
  • H-P, 8-16h között, rugalmasan, heti 10-20 órában, megegyezés kérdése
Kezdés:
  • Szeptember/október.
Csatlakozz partnerünkhöz és szerezz értékes tapasztalatot egy nemzetközi környezetben! Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!