Megbízónk több, mint 15 éve alakult, különböző üzletágakban vannak jelen. Magyarországon és a környező országokban megújuló energiával és energetikai tanácsadással foglalkoznak, ezenkívül energetikai auditálást vállalnak az energiakötelezettségi rendszerben Partnereik részére.
Fiatalos csapatukba keresünk új kollégát
 
ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS TERMÉKFEJLESZTÉSI MANAGER
 
pozícióba.

Ellátandó feladatok:
  • Saját termékportfólió fejlesztése 
  • Webináriumok tartása a partnerek számára (heti 3 alkalom)
  • Kapcsolattartás az IT csapattal, szakértőkkel
  • Sales csapat motiválása
  • Termékek támogatása
  • Riportálás a felsővezetés felé
  • Ügyféligények felmérése
  • Tervszámok meghatározása, eredményszámok utánkövetése
Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 éves tapasztalat Key Account Managerként/ Sales Managerként
  • Magabiztos középszintű angol nyelvtudás – külföldi partnerekkel való kapcsolattartás során használatos
  • MS Office programok ismerete 
Előnyök:
  • Vezetői tapasztalat
  • Product Managerként, termékfejlesztésben szerzett tapasztalat
Amit Partnerünk kínál:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Bónusz - egyéni és céges teljesítmény alapján (éves bér kb. 10-15%-a)
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök - laptop és mobiltelefon
  • Heti 3-4 nap home office lehetőség
Munkavégzés helye és ideje:
  • Budapest - 5. kerület (a Szabadság tértől 2 perc autóútra)
  • 9:00 – 18:00 - feladatoktól függően rugalmas
 
 
Ha motivált és elkötelezett vagy, illetve szeretnél változatos pozícióban dolgozni, kérjük, küldd el legfrissebb önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!