ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Ügyfél-, Vevőszolgálat

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium, Felsőfokú tanfolyam / OKJ, Főiskola

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Fontos számodra, hogy minden probléma megoldásra kerüljön és szívesen nyújtasz segítséget? Széleskörű tapasztalatra tettél szert ügyfélszolgálati pozícióban?
Akkor itt a helyed!
 
Partnerünk egy német alapítású vállalat, amely üzemanyag- és szervizkártyák, kiegészítő szolgáltatások, valamint ügyfélre szabott termékpaletták értékesítésével foglalkozik, más vállalatok részére. A vállalati folyamatos bővülésen megy keresztül, emiatt keressük csapatuk legújabb tagját az alábbi pozícióba:
 
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS

Feladataid az alábbiak lesznek:

  • Meglévő kiemelt céges Partnerektől hibajelentések fogadása;
  • Reklamációk és panaszok kezelése (szóban és/vagy írásban);
  • Kiemelt partnerek hitelkereteinek aktív kezelése és adminisztrációja;
  • Partnerekkel, vállalati központtal és egyéb társosztályokkal való folyamatos kapcsolattartás;
  • Értékesített termékek megrendelése;
  • CRM- és egyéb rendszerekben adminisztratív feladatok ellátása;
  • Beérkezett hibákból adódó problémák továbbítása/eszkalálása a megfelelő társosztályok felé;
  • Egyenlegközlők, számlaegyenleg kezelése, adminisztrálása és továbbítása az ügyfelek felé;
  • Tartozó ügyfelek pénzügyi utánkövetése.
Ami szükséges ehhez:
  • Középfokú végzettség;
  • Legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, pl.: ügyfélszolgálati munkatárs, Front Office munkatárs, call center munkatárs;
  • Középfokú angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való kommunikációhoz);
  • Ambiciózus, motivált és agilis személyiség;
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség, analitikus gondolkodásmód;
  • Magabiztos, határozott fellépés;
  • MS Office programok és számítógépes operációs rendszer felhasználói szintű ismerete.

A kiválasztásnál előnyt jelent:

  • Pénzügyi vagy közgazdasági területen szerzett szakirányú közép-vagy felsőfokú képesítés;
  • Multinacionális nagyvállalatnál szerzett tapasztalat;
  • SAP vagy Microsoft Dynamics ismerete.

Amit a cég kínál:

  • Alapfizetés + cafeteria + home office támogatás;
  • 13. havi fizetés ÉS éves bónusz;
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása;
  • Hibrid munkavégzés lehetősége - home office;
  • Kiszámítható és kiegyensúlyozott munkaidőbeosztás;
  • Stabil, nagyvállalati háttér;
  • Összetartó, családias csapat;
  • Óvodai, bölcsődei támogatás.

Munkavégzés helye: Budapest V. kerülete

Munkaidő: H-P 8:00-16:00

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

CUSTOMER CARE / SALES SERVICE | Budapest

Szeret embereknek segíteni? Érdekli a táplálékkiegészítők/vitaminok világa? Akkor ez a lehetőség Önnek szól! Partnerünk egy magyarországi központú, teljesen magyar szellemi, anyagi és tulajdonosi háttérrel rendelkező egészségipari vállalat. Gyakorló orvosi és multinacionális gyógyszeripari tapasztalataik ötvözésével prémium kategóriás, innovációra épülő termékportfóliót és szakmai szolgáltatást hoztak létre Magyarországon és a régióban. Hozzájuk keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 29 nap múlva