IRODAI ASSZISZTENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Van legalább 2 év asszisztensi tapasztalatod?
Szívesen fejlődnél egy változatos feladatkörben, támogató csapatban?
 
Amennyiben igen, ez a lehetőség NEKED szól!
 
Partnerünk egy több, mint 10 éve stabilan működő informatikai szolgáltató vállalat. Fő profilja a nagy látogatottságú weboldalak fejlesztése és üzemeltetése. Irodája rendkívül központi helyen, Budapesten a 6. kerületben található.
 
Családias, jó hangulatú csapatukba keresünk most új munkatársat az alábbi részmunkaidős (6 órás) pozícióba:
 
 
IRODAI ASSZISZTENS
Az alábbi változatos feladatokban számítanak Rád:
 
  • Az ügyvezető munkájának támogatása a teljeskörű irodai asszisztencia ellátásában
  • Pénzügyi adminisztráció ellátása szerződésekkel, teljesítési igazolásokkal kapcsolatban
  • Számlázási feladatok, utalások és szerződések előkészítése, nyilvántartása
  • Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása
  • Riportok készítése heti és havi szinten (fejlesztő kollégák munkáinak riportálása a belső adatok alapján)
  • Postázási feladatok, irodaszerek rendelése
  • Céges rendezvények szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel (például csapatépítő programok)
  • Alkalmanként üzleti partnerek és vendégek fogadása, valamint auditokon való részvétel (minőségirányítási, információbiztonsági auditok)
  • Belső munkaügyi feladatokban való közreműködés: ki-és beléptetési folyamatban, interjúk szervezésében való részvétel
Várnak Téged, ha az alábbiak igazak Rád:
 
  • Legalább 2 éves, asszisztencia területén szerzett tapasztalat – preferáltan pénzügyi területen (számlák kiállításával, szerződés írással kapcsolatos ismeretek)
  • Microsoft Office programcsomag (különösen az Excel program), Internet, levelező-rendszerek felhasználói szintű ismerete
  • Minimum középfokú végzettség – Közgazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Precíz munkavégzés, jó stressztűrő képesség és rugalmas, nyitott személyiség jellemez.
  • Szívesen hasznosítod munkád során jó kommunikációs és analitikus készségedet.
  • Kitartó hozzáállás jellemez és szeretnél hosszú távon ezen a területen dolgozni.
  • Az sem hátrány, ha kutyakedvelő vagy, hiszen gyakran a kollégák négylábú kedvencei is becsatlakoznak a munkába. :)
Előnyt jelent, de nem feltétel:
 
  • Angol nyelvtudás
  • ISO 9001 és ISO/IEC 27001 szabványok ismerete, illetve auditokon szerzett tapasztalat
  • Vállalatirányítási rendszer (sERPa) ismeret
Amiért érdemes jelentkezned
 
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés és kiváló juttatási csomag
  • Privát egészségbiztosítási csomag (UNION)
  • Sportolási tevékenység támogatása - AYCM Sportkártya
  • Állatbarát munkahelyi környezet
  • Saját használatú mobiltelefon
  • Folyamatos fejlődési lehetőség változatos feladatok által, melyek során több terület működésébe is belátást nyerhetsz
  • Stabil háttérrel rendelkező IT vállalat, hosszú távú munkalehetőség
  • Támogató, nyitott és közvetlen légkör egy dinamikus csapatban
  • Modern irodai környezet, korszerű munkaállomások
  • Rugalmas, 6 órás munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest 6. kerület Teréz körút (központi helyen, az Oktogonnál található iroda)
 
Munkaidő: Hétfő-Péntek: 09:00-15:00 (alkalmanként előre egyeztetve csúsztatással, mely 09:00-17:00-ig rugalmasan változhat)
 
 
 
Várjuk jelentkezésedet önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Kérdésed van a fenti állással kapcsolatban?

Fordulj kollégánkhoz, aki készséggel segít Neked:

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Szeretne olyan cégnél dolgozni, ahol minőségi munka folyik? Szeretné az angol nyelvet napi szinten használni? Stabil, piac által elismert cégnél szeretne dolgozni? Partnerünk multinacionális, tőzsdén jegyzett vállalat, piacvezető a maga szakterületén, Budapesten a 13. kerületben található. Közel 30 magasan képzett munkatárs dolgozik nagyon igényes irodai környezetben. A management külföldi, ezért az angol nyelvet naponta, magas szinten kell használni. Hozzájuk keresünk most új munkatársat RECEPCIÓS pozícióba. PÁLYAKEZDŐK jelentkezését is várjuk!

A hirdetés lejár 19 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk Magyarország egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az elmúlt években a hazai lakóház építési piac egyik vezető szereplőjévé vált, a kisebb társasházaktól, a sok száz, vagy ezer lakást is meghaladó lakóparkokig számos beruházással rendelkezik. Most számára keresünk új lendületes, környezetére igényes, udvarias, angolul jól beszélő munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Marketing, PR, Média | Budapest

Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója (EFOTT) hazánk legjelentősebb múltra visszatekintő kulturális fesztiválja. Története 1976-ra nyúlik vissza, napjainkra az egyik legnagyobb magyar szabadtéri rendezvénnyé nőtte ki magát, amely az elmúlt években folyamatosan látogatottsági rekordokat döntött. Partnerünk rendezvények/fesztiválok szervezésével foglalkozik, most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 10 nap múlva