IRODAVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Alapfok szóban és írásban

Független hazai befektetési szolgáltató, exkluzív belvárosi irodájába
 
IRODAVEZETŐ
 
pozícióba munkatársat keres.
Főbb feladatok:
  • Klasszikus irodai feladatok ellátása (kimenő és bejövő posta kezelése, telefonkezelés, ügyfelek fogadása, számlázás, beérkező dokumentumok iktatása, fénymásolás, szkennelés, stb.)
  • Az intézmény működésével kapcsolatos teendők ellátása (pl. beszerzések)
  • Recepció és telefonközpont kezelése
  • A vezetők adminisztratív támogatása 
Elvárások:
  • Érettségi (előny pénzügyi-gazdasági ismeretek)
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás írásban, szóban
  • MS Office magabiztos használata
  • Kiemelkedő szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Csapatjátékos, jó megjelenés
Amit a cég kínál:
  • Központi elhelyezkedés, kiváló munkakörnyezet, támogató vezetők
  • Szakmai képzések, tréningek
  • Változatos feladatok
Munkavégzés helye:
  • Budapest, V. kerület
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, úgy kérjük küldje el frissített önéletrajzát és bemutatkozó levelét!
 
Pályázatával kapcsolatban mindenképpen visszajelzünk!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk 1995 óta meghatározó szereplője a magyar felületkezelési szakmának. A technológia teljes vertikumát egyedüliként tudják nyújtani Magyarországon. Ügyfeleik számára segítséget biztosítanak a meglévő technológiák gazdaságos és szakszerű üzemeltetéséhez, illetve az új beruházások előkészítéséhez, meghatározásához is. Minden rendszerüket egyéni igényekre szabva terveznek meg és telepítik a beruházó telephelyén. Csapatukba keresünk új munkatársat

A hirdetés lejár 20 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk, 2006 óta van a jelen, az évek múlásával piacvezetővé vált a behajtással és követelésekkel kapcsolatos pénzügyi szolgáltatások nyújtásába. Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 10 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Ha rendelkezel legalább 3 év asszisztencia területén szerzett tapasztalattal és a kisujjadban van a pénzügyi adminisztráció, akkor itt a lehetőség számodra! Budapesti 10. Kerületi elektromos autók bérbeadásával, illetve kapcsolódó szolgáltatások értékesítésével foglalkozó Partnercégünk pénzügyi adminisztrációs csapatába keresünk határozott és tapasztalt munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 30 nap múlva