SENIOR ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST

állásajánlat

Basic information

Location: Hungary / Budapest

Professional field: FINANCE / ACCOUNTING / CONTROLLING

Position level: Employee

Expected qualification: High school

Work experience: 1-3 years

Language knowledge: English Intermediate - oral & written or English Advanced - written & oral

Our Partner is the second largest building materials company in the word, employing 89,000 people in 31 countries.
 
The Business Service Centre opened in 2016 in Budapest, providing financial services in the North Danube cluster - is looking for a new colleague in the following position:
 
 
 
SENIOR ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST

Main tasks:

  • Process, review monitor vendor’s invoices,
  • Resolve purchase order, goods receipt, invoice or payment discrepancies,
  • Answer supplier queries,
  • Analyze the GR/IR account balance and validate on a base of ageing,
  • Provide support to monthly reconciliations,
  • Work effectively in accordance with agreed SLAs,
  • Ability to work flexibly and substitute when required,
  • Follow up control documentation, process flows and procedures,
  • Contribute to operational improvement initiatives within the Accounts Payable team.

 

Requirements:

  • At least secondary education - preferably economic studies,
  • At least 3 years of experience in international environment focused on Accounts Payable activities,
  • General understanding of the overall procure to pay process,
  • Intermediate English language knowledge (mainly in written format),
  • Slovak language knowledge,
  • Expert Excel skills,
  • Experience in a service driven, customer-oriented environment,
  • Excellent communication, interpersonal and analytical skills,
  • Proactive and outcome-focused attitude,
  • Self- motivation.

Advantages:

  • University or college degree in Finance & Accounting/Economics/Business Administration,
  • Prior experience in SSC environment.

Benefits:

  • Competitve salary,
  • Eligible cafeteria options and yearly bonus,
  • Possibility for self-development,
  • Modern office environment in the heart of Budapest,
  • Flexible working hours with home-office option,
  • Long-term job opportunity at a reliable company with a solid background.

Other information:

  • Location: Budapest, 13th district.
  • Working hours: 8 hours/day; core time between 9:00-15:00 - based on further discussion with the Management. 

In case the position caught your attention, you can apply for it by uploading your CV thourgh our system by clicking on the "APPLICATION" button.

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Ügyfelünk a világ egyik legnagyobb és vezető termékfüggetlen egészségügyi szolgáltatója. A magyarországi SSC jelenleg is bővülő, dinamikus és családias csapatába keresünk új junior, vagy akár pályakezdő kollégát az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 10 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Szívesen dolgozna egy piac által elismert, exkluzív multivállalatnál? Szeretne egy támogató csapat tagjaként nívós, nemzetközi környezetben dolgozni? Amennyiben a fenti kérdésekre igennel felelt, ez az Ön lehetősége! Ügyfelünk 25 éves múlttal rendelkező vállalat, a nemzetközi ingatlanpiac meghatározó szereplője. A cég prémium minőségű épületek bérbeadásával, üzemeltetésével foglalkozik, mostanra csaknem 1.300.000 nm2-nyi terület fűződik a nevükhöz, főként közép-kelet-európai fővárásokban vannak jelen. Dinamikusan fejlődő vállalat lévén bővülés végett keressük most a pénzügyi csapat új tagját az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 33 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Pest megye

Ügyfelünk egy dinamikusan fejlődő Alsónémedi telephelyű, hűtött élelmiszer-logisztikával foglalkozó, német logisztikai vállalat, akik új munkatársat keresnek.

A hirdetés lejár 13 nap múlva