ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint vagy Angol Középfok szóban és írásban

Szívesen kamatoztatnád jó szervező- és problémamegoldó képességedet egy dinamikusan fejlődő vállalat tagjaként?
Lennél egy olyan csapat részese, akik elkötelezettek, hogy munkájukkal hatékonyan és színvonalasan támogassák az egészségügyet?
Amennyiben a fenti kérdésekre igennel feleltél, ez a Te lehetőséged!
 
Ügyfelünk folyamatosan növekedő, stabil háttérrel rendelkező egészségügyi szolgáltatások terén működő vállalat, kiknek szerepe a koronavírusos időszak kapcsán fontosabbá vált, mint valaha!
Mintavételi pontjaik mára országosan elérhetőek, ahol a legmagasabb minőségű és gyorsaságú szolgáltatást garantálják. A mintákat saját futárjaik szállítják laborba, melyek elemzésére pedig saját laborkapacitással rendelkeznek. Lelkiismeretes munkájuknak köszönhetően mára több mint 650.000 elégedett Ügyféllel rendelkeznek, segítségükkel több ezer tesztet tudnak elvégezni.
 
Csapatukba az Ügyvezető munkájának támogatásáért felelős kollégát keresünk az alábbi pozícióba:
 
ÜGYVEZETŐ ASSZISZTENS
Feladatok:
  • Ügyvezető munkájának támogatása,
  • Találkozók szervezésében részvétel, azok nyomon követése, szükséges adminisztráció előkészítése,
  • A feladatokhoz tartozó határidők figyelése,
  • Ügyvezető kommunikációjához tartozó feladatok ellátása,
  • Kapcsolattartás a vezetőkkel, kollégákkal,
  • Adminisztrációs feladatok.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • Min. 3 év tapasztalat adminisztratív területen vagy asszisztensi munkakörben - pl. irodavezetői/ irodai asszisztensi /személyi asszisztensi munkakörben,
  • Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete,
  • Képesség a problémák/feladatok feltárásában, megértésében és a megoldásában való aktív részvétel,
  • Dinamikus, proaktív, precíz munkavégzés,
  • Képesség a feladatok priorizálására,
  • Kötelességtudat,
  • Nyitott, empatikus, vidám személyiség.

Előnyök:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség,
  • 3+ év tapasztalat adminisztratív területen vagy asszisztensi munkakörben.

Juttatások:

  • Versenyképes, tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Ahol a munkádat a teljesítményed alapján ítélik meg,
  • Rengeteg kedves, segítőkész kolléga,
  • Szakemberekkel való együttműködést, velük való közös, célorientált munkát,
  • Létre lehet hozni új folyamatokat, közösen lehet rajta gondolkodni, alakítani,
  • Barátságos légkört, ahol érték a kedvesség, segítőkészség, kreativitás és rugalmasság.

 

Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület.

 

Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Többéves irodai közegben szerzett tapasztalattal rendelkezik és előrelépési lehetőséget, új kihívást keres? Szívesen lenne egy olyan csapat részese, akik elkötelezettek, hogy munkájukkal hatékonyan és színvonalasan támogassák az egészségügyet? Amennyiben a fenti kérdésekre igennel felelt, ez az Ön lehetősége! Ügyfelünk folyamatosan növekedő, stabil háttérrel rendelkező egészségügyi szolgáltatások terén működő vállalat, kiknek szerepe a koronavírusos időszak kapcsán fontosabbá vált, mint valaha! Mintavételi pontjaik mára országosan elérhetőek, ahol a legmagasabb minőségű és gyorsaságú szolgáltatást garantálják. A mintákat saját futárjaik szállítják laborba, melyek elemzésére pedig saját laborkapacitással rendelkeznek. Lelkiismeretes munkájuknak köszönhetően mára több mint 650.000 elégedett Ügyféllel rendelkeznek, segítségükkel több ezer tesztet tudnak elvégezni. Csapatukba az adminisztrációs terület hatékony működtetéséért és fejlesztéséért felelős kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 1 nap múlva