PÉNZÜGYI ASSZISZTENS (RÉSZMUNKAIDŐ)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint vagy Angol Középfok szóban és írásban

Diplomata negyedben, elegáns munkakörnyezetben szeretne dolgozni?
Összetartó kis csapatot keres, ahol munkáját valóban megbecsülik?
Olyan vállalatot keres, ahol nem elvárás a több éves tapasztalat és időt szánnak az új kolléga betanítására?
 
Akkor ez a lehetőség most Önnek szól, pályázza meg most ezt a pozíciót!
 
Partnerünk magyar tulajdonban lévő, precíz, megbízható, hazai és nemzetközi projektekben egyaránt jelenlévő tervezői vállalat.
 
Sokrétű tapasztalataik lehetőséget nyújtanak, hogy teljes körű szerkezettervezési szolgáltatást nyújtsanak ipari, anyagmozgató berendezési és kereskedelmi szektorokban munkát végző partnereik számára.
 
Bővülés céljából keresik új kollégájukat
 
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS (RÉSZMUNKAIDŐ)
 
pozícióba.
Feladatok:
  • Számlák kezelése és kiállítása,
  • Szerződések kezelése, megírása,
  • Postai feladatok intézése,
  • HR papírok kezelése, kapcsolattartás külső könyvelővel,
  • Céges kifizetések intézése,
  • Készpénz mérleg készítése,
  • Üzleti utazások megszervezése,
  • Céges rendezvények (belső) szervezése,
  • Marketing feladatok ellátása (közösségi médiafelületek frissítése, kezelése, weblap kezelése),
  • Ügyvezető munkájának támogatása,
  • Irodai kellékek beszerzése/pótlása.
Elvárások:
  • Min. középfokú végzettség,
  • 3-5 éves tapasztalat irodai/pénzügyi asszisztensi munkakörben,
  • Angol nyelv középfokú ismerete írásban és szóban egyaránt (elsősorban írásban kell használni),
  • Irodai szoftverek felhasználói szintű ismerete (Microsoft Office),
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  • Precíz, önálló és alapos munkavégzés.
Előnyök:
  • Pénzügyi területen szerzett többéves tapasztalat,
  • Szem előtt tudja tartani az ügyfelek és kollégák érdekeit,
  • Közösségi média ismerete, az abban rejlő lehetőségek kihasználásának készsége,
  • Kreatív és több dologra is tud figyelni,
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik.
Juttatások:
  • Versenyképes, tapasztalathoz mért bérezés,
  • Részmunkaidős, bejelentett állás,
  • Éves bónusz (céges teljesítés és egyéni teljesítményértékelés figyelembe vételével),
  • Összetartó, családias, kis létszámú csapat,
  • Tapasztalt, szakmailag hozzáértő, támogató kollégák,
  • Nyitott, rugalmas vezetőség,
  • Rugalmas munkaidő,
  • Fejlődési lehetőség,
  • Stabil munkahely.
Munkavégzés helye: Budapest, VI. kerület
 
Munkaidő: hétfőtől - péntekig heti 30 órában, megbeszélés alapján
 
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra magyar és angol nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Pest megye

Partnerünk speciális mérési megoldások szállítója, precíziós műszereket és szolgáltatásokat kínál kutatás–fejlesztés, minőségellenőrzés, termelés, logisztika és kiskereskedelem területeken. A vállalatvezetés támogatására keressük új munkatársukat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 23 nap múlva