BACK OFFICE MANAGER

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció / Irodai munka

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Megbízónk a Value4Real egy ingatlanpiaci projektmenedzsmentre, mérnöki és tanácsadói szolgáltatásokra, valamint kivitelezésre specializálódott, erős növekedési pályán lévő szervezet. Budapesti székhelyükre 
 
BACK OFFICE MANAGER
munkatársat keresünk.
 
Ha szeretnél egy dinamikus és fiatalos csapatban dolgozni,
szereted az önálló munkavégzést és kézben tartani a folyamatokat, ráadásul jól kommunikálsz és precízen végzed a munkád, jelentkezz!

 

Mire számíts, ha csatlakozol csapatukhoz?
 
Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, több mint 70 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít.
A szakma élvonalát képviselő, magasan képzett csapatunk a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve nap mint nap azon dolgozik, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területein.  
 
Ha úgy érzed, tudsz azonosulni velünk és rátermettnek érzed magad, hogy ennek a csapatnak a „motorjaként” rendszert és szervezettséget tarts fenn a mindennapjainkban, Nálunk a helyed!
 
 
Mi a feladata a Back Office Managernek?
  • projektekkel kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése 
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás, kollégákkal való szoros együttműködés
  • szerződések, megrendelések, teljesítési igazolások készítése
  • számlázás,projektek pénzügyi nyomon követesé, riportok készítése, banki ügyek intézése
  • kapcsolattartás a külső pénzügyi szolgáltatókkal 
  • pályázatok kezelése
  • üzleti utazások szervezése, gépjármű flotta kezelése
  • általános és szakmai biztosítások kezelése 
  • projektekhez köthető beszerzések kezelése
  • munkavállalókhoz kapcsolódó HR feladatokban való részvétel, a központi HR vezetés támogatása
Amennyiben az alábbiaknak is megfelelsz, ideális jelölt vagy:
  • főiskolai végzettség
  • legalább 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • magabiztos angol nyelvtudás
  • gazdasági, pénzügyi tájékozottság, építőipari jártasság
  • műszaki/mérnöki területek iránti érdeklődés
  • "B" kategóriás jogosítvány és járművezetői rutin
Ha az alábbi tulajdonságok jellemzőek rád, jelentkezz!
  • igényesség, precíz munkavégzés
  • jó problémamegoldó képesség
  • jó kommunikációs készség
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
  • versenyképes fizetés
  • jófej munkatársak és közvetlen vezetőség
  • aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében
  • lelkes, támogató, fiatalos, háttér igényes munkakörnyezet
  • hosszútávú, kiszámítható jövőkép
Munkavégzés helye:
  • Budapest, XII. kerület
 
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, szakmai önéletrajzodat, a bérigényed megjelölésével, PDF formátumban csatold a jelentkezési felületen.

Hasonló pozíciók

Logisztika / Szállítmányozás | Pest megye

Megbízónk vasúti felsővezeték építéssel, rekonstrukciós munkákkal foglalkozó vasúti társaság. BESZERZŐ munkatársat keres az alábbi feltételekkel:

A hirdetés lejár 10 nap múlva
Asszisztens / Titkár / Titkárnő | Pest megye

Nemzetközi réz és rézötvözetű félkész termékek nagykereskedelmével foglalkozó cégcsoport magyarországi leányvállalata budapesti székhelyére RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR ÉS SZÁMLÁZÓ pozícióba munkatársat keres, részmunkaidőbe.

A hirdetés lejár 11 nap múlva
Asszisztens / Titkár / Titkárnő | Budapest

Partnerünk a napelemes megoldások hazai szakértője. A több mint 10 éves sikeres működésüket 2019-ben Üzleti Etikai Díjjal is elismerték. Bővülő irodai csapatukba új munkatársat keresnek MŰSZAKI ASSZISZTENS munkakörbe.

A hirdetés lejár 22 nap múlva