ADMINISZTRÁCIÓS ÜGYINTÉZŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye Budapest

Munkaterület: ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

 
A Vállalkozásközpont keresi back office csapatának új tagját egy papírmunkát kisujjból kirázó, talpraesett adminisztrációs ügyintéző személyében – mielőbbi kezdéssel!
 
ADMINISZTRÁCIÓS ÜGYINTÉZŐ 
pozíció  
 
Feladataid:
  • tiéd minden, ami papír: szerződések aláíratása, digitalizálása, levelek és mindenféle iratok nyilvántartása, iktatása, továbbítása, számlák és teljesítési igazolások összepasszintása, és minden más irat kezelése, ami egy irodában csak keletkezhet
  • szükség esetén tartod a frontot a recepción is, kiszolgálod és eligazítod az ügyfeleket, figyelsz, hogy az irodában minden flottul menjen és működjön, és tudod kit kell hívnod, ha gond van
  • szorosan együtt dolgozol velük és segíted az irodavezető, a pénzügy vagy épp a jog munkáját
  • sok-sok ad hoc teendőt látsz el, ami egy iroda mindennapjaiban felmerülhet (ha el van úszva a HR, akkor ott segítesz, de el tudsz igazítani egy telefonos érdeklődőt is, aztán ebédet rendelsz a déli meetingre – vagyis jól felveszed az iroda ritmusát és megtalálod, hol tudsz hasznos lenni)
 
Ilyen a személyiséged:
  • rendszerető és rendszerező
  • alaposan és pontosan dolgozol
  • határozott vagy, könnyen szót értesz bárkivel
 
Beugró feltételek, amiket komolyan veszünk:
  • kifejezetten adminisztrációs munkakörben szeretnél dolgozni, és dolgoztál is ebben korábban, nem idegen számodra ez a közeg
  • felhasználói szinten kezeled a számítógépet (Office, Drive, Gmail, és könnyen megtanulsz új programokat is)
  • legalább írásban magabiztos középfokú angoltudásod van (például tudsz információt szűrni angol nyelvű szerződésből, levélből)
  • hosszú távon gondolkozol, nem nyári munkát keresel, és nem 3 hónap alatt akarod megváltani nálunk a világot (de ha sikerül, akkor mindent megteszünk, hogy nálunk maradj!)
 
Amit kínálunk:
  • egy kollégáktól vezetőkig őszinte és támogató csapatot
  • megegyezés szerinti, korrekt bérezést
  • céges laptopot és SIM kártyát
  • csapat- és közösségépítő programokat és bulikat
  • mindent túlélő munkahelyet
 
Munkavégzés helye:
  • Budapest, II. kerület 
 
Rólunk:
  • A Vállalkozásközpont több partnerének nyújt pénzügyi, könyvelési, jogi és adminisztrációs szolgáltatásokat. Ezen cégek mindegyike IT technológiai területen szállít egyedi szoftveres és hardveres megoldásokat. Sok az izgalmas és új projekt, a csapat folyamatosan nő, és az a célunk, hogy megtaláljuk azokat a back office munkatársakat, akik professzionális hozzáállásukkal és minőségi munkájukkal hosszú távon tudják erősíteni ezt a csapatot.
 
Kérjük, hogy önéletrajzoddal együtt küldd el bérigényed is, valamint néhány mondatot magadról.