Állásajánlat: RENDSZERADMINISZTRÁTOR

Állásajánlat: RENDSZERADMINISZTRÁTOR
Hivatkozási szám: MSTOREND-0611

Megbízónk a higiéniai szolgáltatások piacán nagy tapasztalattal rendelkező, 12 országban jelen lévő cégcsoport tagja.
 
Partnereink számos mobil higiéniai és szaniter termék és szolgáltatás kombinációját választhatják (mobil WC, mobil piszoár, irodakonténer, raktárkonténer, szaniterkonténer és más mobil eszközök kölcsönzése), ha velünk működnek együtt. Jogelődünk 2002-es megalapítása óta keményen dolgozunk azon, hogy partnereink teljes megelégedésére működjünk, mind a rendezvényszervezés (fesztiválok, sportesemények, koncertek, filmforgatások), mind az építőipar területén. Segítséget nyújtunk a természeti katasztrófák sújtotta övezetekben, valamint kiszolgáljuk a hazánkban megrendezésre kerülő hadgyakorlatokat.
 
Keresünk XXII. kerületi székhelyünkre 
RENDSZERADMINISZTRÁTOR
munkatársat.
 
Feladatok: 
  • Vállalat számítógépparkjának, elektronikus hálózati és irodai eszközeinek felügyelete, működésük biztosítása
  • A vállalat szerverközpontjának üzemeltetése
  • Informatikai monitoring rendszer működtetése
  • Távoli telefonos és távadminisztrációs segítségnyújtás a vállalat dolgozói számára
  • Informatikai fejlesztések tervezése
 
Elvárások:
  • Legalább 3 éves szakmai tapasztalat informatikai rendszerek üzemeltetésében
  • Linux és Windows operációs rendszerek és vállalati hálózatok üzemeltetési szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Alkalmasság önálló és csapatban történő munkavégzésre egyaránt
 
Amit kínálunk: 
  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Változatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Home office lehetőség
 
Munkavégzés helye: 
  • Budapest, 22.kerület
 
Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, csatolja részletes angol vagy magyar nyelvű szakmai önéletrajzát bérigény megjelölésével.


Hasonló pozícióink

RENDSZERGAZDA