Állásajánlat: ADMINISZTRÁTOR / Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Állásajánlat: ADMINISZTRÁTOR
Hivatkozási szám: MSTADMIN-1129

Partnerünk a világ vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító szervezete. Több mint 140 országban 85000 jól képzett alkalmazott összesen 1800 irodában és laboratóriumban biztosítja a magas színvonalú munkát. Az 1878-ban alapított, a svájci Genfből irányított vállalatcsoport szinte a világ összes országában jelen van képviseleteivel, szolgáltatásaival. A magyarországi leányvállalat laboratóriuma új munkatársat keres az alábbi munkakörbe:

ADMINISZTRÁTOR

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Feladatok:

  • A laboratóriumba érkező minták átvétele
  • A mintákkal kapcsolatos iktatás, valamint számítógépes adatrögzítés
  • Mintatárolással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Vizsgálati minták továbbítása a részlegek felé
  • Szükséges jogszabályok, szabványok, egyéb normatív dokumentumok rendszeres figyelése, gondozása
  • Alvállalkozók, együttműködő partnerek felé a vizsgálati paraméterek megismerése és meghatározása

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Rugalmasság
  • Pontosság, precizitás

Előnyök:

  • Laboratóriumban szerzett adminisztratív tapasztalat

Juttatások, ajánlat:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil, nagyvállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások

Munkavégzés helye:

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Egyéb információk:

  • Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, jelentkezzen magyar nyelvű szakmai önéletrajzával a rendszerünkön keresztül!

Munkatapasztalat:

  • 0-1 év

Elvárt végzettség:

  • Középfokú tanfolyam
  • Szakközépiskola

Nyelvtudás:

  • Angol Középfok szóban és írásban

Pozíció területei:

  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adatrögzítő/Dokumentumkezelő
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adminisztrátor/Recepciós
  • PÁLYAKEZDŐ / GYAKORNOK: Ajánlatok pályakezdőknek