Toborzásmarketing szolgátatás

Mi az a toborzásmarketing?
 
A toborzásmarketing a HR és a marketing egy olyan speciális határterülete, aminek használatával nagyban megnövelheti toborzása sikerességét. Eredményességéhez magas szintű marketing és HR szaktudás szükséges, ezért mindképp érdemes profikra bízni. Az online marketing eszközök segítségével széles körbe eljuttathatók az állások, ráadásul csak a releváns célközönség számára. Így amellett, hogy a jelentkezők száma megszorozható, kiemelkedhetünk a konkurencia hirdetései közül, építhetjük HR brandünket is. 
 
Toborzás marketing szolgáltatások profiktól
- Bízza ránk! -
 
A fejvadász szakmában elengedhetetlen a legmodernebb eszközök használata, így kiforrott toborzásmarketing eszközökkel is dolgozunk, melyekkel saját bejelentkezőink számát nagyban meg tudtuk növelni. Fontos tudni, hogy más-más célcsoportoknak egészen máshogy kell kommunikálni, amihez szintén szükséges a több éves tapasztalat, és a már kipróbált kommunikációs eszközök. 
 
Több mint 10 éves szaktudásunkkal most egy speciális, toborzás marketing csomagot is összeállítottunk ügyfeleink számára, hogy kereséseikben ilyen módon is segítségükre legyünk.
Így a kampányok stratégiájának kidolgozásával, annak létrehozásával és menedzselésével járó feladatok terheit levesszük a válláról. Az eredményekről pontos statisztikákat készítünk.
Egy adott pozícióra egy hónapon át futtatott kampányokkal már látványos eredmények érhetők el. A szolgáltatásokból szabadon választhatja ki, melyekre van szüksége.
 
Toborzásmarketing képzés 
- Vegye saját kézbe kampányait! -
 
 
Ha a cégüknél van rá kapacitás, hogy egy kolléga foglalkozzon a toborzásmarketinggel és hosszútávon szeretné saját kezében tartani a kampányokat, lehetősége van az alapokat elsajátítani tőlünk. A LinkedIn és a Facebook hirdetési lehetőségei kiválóan használhatók toborzásra. Néhány órás, részletes oktatás keretein belül megtanítjuk, hogy kell a hirdetéseket létrehozni, hatékonyan targetálni, mire érdemes figyelni. Ezzel az alap tudással, minimális marketing ráfordítással önállóan tudja menedzselni hirdetéseit és megnövelni releváns bejelentkezői számát.
A LinkedIn-ben rejlő toborzási lehetőségek is speciális szaktudást igényelnek, amit egy 6 órás oktatás  keretein belül sajátíthatnak el a HR-esek.
 
Hatékonyság
- Rendszerezzen! -
 
 
A toborzásmarketing legfontosabb eredménye az adatbázisa növekedése. Ezért a kampányok akkor a leghatékonyabbak, ha a jelölteket egy jól strukturált, szűrhető rendszerbe kerülnek a jelentkezés után. Így a HR Felhő toborzási kiválasztási szoftvert használók tudják legeredményesebben alkalmazni a toborzásmarketing eszközöket, hisz a jelentkezők minden platformról az adatbázisba kerülnek, így szűrhetőek, hírlevéllel elérhetőek stb.  
 
Mikor ajánljuk a toborzás marketing szolgáltatásunkat?
 
  • Ha speciális területen keres jelölteket
  • Ha egy adott szakterületre nagyszámú, releváns bejelentkezőt szeretne
  • Ha már régóta nem sikerül betölteni egy pozíciót
  • Ha szeretné növelni jelöltadatbázisát
  • Ha gyorsan van szüksége, releváns jelöltekre
  • Ha még nem használt marketing eszközöket a toborzáshoz
  • Ha az eddig használt marketing eszközök nem hoztak eredményt
 
Milyen eszközöket használunk?
 
  • Álláshirdetések professzionális megírása
  • Állásportálokon való megjelenés  Beck & Partners név alatt
  • Facebook kampányok 
  • LinkedIn kampányok
  • Google Adwords hirdetések – egyedi képpel
  • Keresőoptimalizálás
  • Toborzásmarketing képzés
  • Havi szinten frissített tartalmak HR Felhőben ( HR Felhő ügyfeleknek)
  • Stackoverflow oldalon hirdetés
 
 
Mit jelentenek a fentiek?
 
Álláshirdetések professzionális megírása
A jól megírt álláshirdetés kulcskérdés a pozíció betöltésnél. Különböző célcsoportokkal különböző módon kell kommunikálni, melynek vizsgálatára és tesztelésére cégünk évek óta kiemelt figyelmet fordít. Egy jól megírt hirdetés kiemeli a pozícióját a tömegből, megragadja a jelöltek figyelmét, ezért mindenképp érdemes erre kiemelt hangsúlyt fordítani.
 
Online toborzási alapcsomag 
A leglátogatottabb magyarországi állásportálokon megjelentetjük hirdetését, ezen állásportálok tagjainak, és a több mint 160.000 álláskeresőt tartalmazó saját adatbázisunknak hírlevelet küldünk, majd a pályázókat továbbítjuk Önnek e-mailben.
 
Facebook kampány
A legismertebb közösségi oldal változatos, és hatékony megoldásokat kínál arra, hogy hirdetéseinket minél szélesebb körbe eljuttassuk. Nagy előnye, hogy a hirdetése csak azoknak a hírfolyamában jelenik meg, akik az Ön által támasztott követelményeknek megfelelnek. Ez alapján lehet korra, nemre, foglalkozásra, érdeklődési körre, földrajzi elhelyezkedésre stb. targetálni. Így a lehetőség biztosan csak a releváns célközönséghez fog eljutni.
 
LinkedIN kampány
A Facebookhoz hasonlóan a LinkedIn-en is tökéletes pontossággal tudjuk célközönségünket a hirdetéseinkkel megcélozni. Ez a platform inkább a magasabban kvalifikált vagy speciális szaktudást igénylő pozícióknál hatékony. Lehetőségünk van a kattintások után fizetni, tehát csak a valós akció kerül kifizetésre. 
 
Egyedi képek
Mind a Facebook mind a LinkedIn hirdetéseknél képes hirdetésekkel érdemes dolgozni. A képek marketing célú felhasználásának szigorú jogi, és technikai szabályozásai vannak. Ezeket kiküszöbölve vállaljuk, hogy egy teljesen egyedi, feliratozott képet készítünk Önnek, mely megragadja a célközönség figyelmét, és minden szabálynak eleget tesz. 
 
Toborzásmarketing képzés
Ha a Facebook és Linkedin kampányok létrehozására és menedzselésre van ideje, és szeretné megtanulni a használatukat, képzésünkön elsajátíthatja az alapokat, amivel már látványos eredményeket tud elérni.
 
LinkedIn toborzás tréning
A toborzás során kiemelt lehetőségeket rejt a LinkedIn adatbázis kutatása. Képzésünkön elsajátíthatja, hogyan tudja toborzói profilját hatékonyan építeni, kapcsolati hálóját kiterjeszteni, és eredményes szűréseket végezni. Egy jól felépített toborzói profillal és keresési stratégiával elérhet olyan jelölteket, akiket sehol máshol nem találna meg és akik passzív álláskeresők. 
 
Google Adwords – remarketing hirdetéseket
A Google AdWords gyors és egyszerű módja a jól célzott, kattintás vagy megjelenés alapú hirdetések megjelentetésének.  A Google keresési találatai között csak szöveges hirdetéseket, míg az ún. display elhelyezéseken szöveges, képes és videóba ágyazott hirdetéseket egyaránt megjeleníthetünk. Az AdWords hirdetések a Google keresési eredményei felett vagy mellett jelennek meg, valamint az egyre bővülő Google Display hálózat tartalomoldalain is.
Ennek a rendszernek egy speciális hirdetési formája a remarketing, amely lehetővé teszi, hogy olyan embereknek jelenítsen meg speciális, célzott hirdetéseket, akik korábban már meglátogatták webhelyét, vagy karrierportálját. E szolgáltatás segítségével tehát az álláshirdetéseit/karrierportálját korábban meglátogató, ám jelöltadatbázisába be nem jelentkező szakembereket terelhetjük a regisztráció felé.
 
Keresőoptimalizálás
A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weblapunk, vagy adott esetben karrierportálunk keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti az úgynevezett természetes találatok között, a keresési eredményekben. A keresési eredmények között jobb helyen elhelyezkedő, azaz előrébb szereplő weboldal lényegesen több látogatót szerez cégének. A keresőoptimalizálás különböző területeket célozhat meg, mint például a szöveges keresés, képkeresés, vagy adott esetben videó-keresés. A HR Felhőt használó ügyfeleink részére tehát a SEO által jobb találati helyeket érhetünk el, így az Ön karrierportálját több potenciális jelölt találhatja meg, így több pályázóra, több önéletrajzra tehet szert.
 
Stackoverflow oldalon hirdetés
A Stackoverflow egy nemzetközi IT fórum, amely lehetőséget kínál állásajánlatok megjelenítésére is. Speciálisan IT pozíciókat, professzionálisan megfogalmazott módon érdemes itt hirdetni. Magasan kvalifikált szakemberek, nagy látogatottság jellemzi az oldalt. 
 
Havi szinten frissített tartalmak - HR Felhőben
A HR Felhő  toborzás- kiválasztási szoftverrel ügyfeleink egy komplett karrieroldalt kapnak, mely alkalmas arra, hogy a jelöltekkel szakmai és PR cikkeket osszanak meg. Ezen tartalmak frissítése, és szakszerű megírása kulcskérdés a HR branding szempontjából. A cikkek, interjúk és egyéb tartalmak megírását vállaljuk cége számára.
 
 
Kérje ajánlatunkat:
ajanlatkeres@bap.hu