MIÉRT VÁLASZTOTTA MÁR TÖBB MINT 1000 CÉG A BECK & PARNERS-T?

Professzionális és megbízható támogatás a munkaerő-közvetítés minden területén, már több mint 10 éve.

Ügyfélállományunk és eredményeink a jelen piaci helyzet ellenére is folyamatos növekedést mutatnak: évről-évre az elérhető legmagasabb színvonalon teljesítjük Ügyfeleink igényeit és kimagasló sikereket érünk el hiányszakmák toborzásában is. Szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük a piaci igények és ügyfeleink elvárásai mentén. Cégre szabott, egyedi lehetőségeket, gyors, gazdaságos, garanciális lehetőséget kínálunk.

Rövid határidők, gazdaságos megoldások

Úttörőként a hazai piacon, professzionális online toborzásmarketing kampányokkal egészítjük ki az Ügyfeleink által leadott kereséseket, ezzel maximalizálva a szolgáltatásaink hatékonyságát. Célunk, hogy Partnereink számára minden területen és pozíciószinten kompromisszumok nélkül találjuk meg az új kollégát és teljes körű támogatást nyújtsunk kiválasztás első lépéstől az utolsóig.

Több mint 1000 vállalkozás nem tévedhet!

Ügyfeleink számának alakulása

473
2012
578
2013
704
2014
830
2015
989
2016
1231
2017
1628
2018
1968
2019

Milyen szolgáltatásokkal támogatjuk
a hozzánk forduló cégek toborzási feladatait?

fejvadászat

Fejvadászat szolgáltatásunk során nem csak a klasszikus fejvadász eszköztárat vetjük be megbízásaink teljesítésére, de kiterjedt online jelenlétünk (LinkedIn, Facebook, a leglátogatottabb állásportálok, stb) valamint egyedülálló, fejlett informatikai hátterünk révén gyors és biztos megoldásokkal állunk Ügyfeleink rendelkezésére.

MINI Fejvadászat

MINI Fejvadászat szolgáltatásunk meggyőző eredményessége és költséghatékonysága révén Ügyfeleink egyik kedvenc együttműködési formájává vált az elmúlt években. A 20-30 munkanapos teljesítési határidők, valamint a teljesítésekhez használt toborzási eszköztárunk hatékony segítséget jelent a sürgős keresések sikeres megoldására.

Online toborzás

Napjainkra egyértelműen látszik, hogy egy-egy szimpla álláshirdetés feladásával nehezen érhetők el eredmények. Szolgáltatásunkkal a lehető legnagyobb publicitást nyújtjuk nyitott pozícióinak egyszerre több állásportálon, direkt e-mailekkel, toborzásmarketing kampányokkal. A hiányszakmák és a speciális keresések kivételével minden pozícióra hatékony toborzási eszköz.

A VELÜNK VALÓ EGYÜTTMŰKÖDÉST
ÍGY ÉRTÉKELIK ÜGYFELEINK

"Kifejezetten elégedett vagyok a Beck & Partners szolgáltatásával, nagyon jó az ár/érték arány és egyszerre sok csatornából kapunk jó minőségű önéletrajzokat. Ráadásul a kapcsolattartónk nagyon tapasztalt szakember, pontos, gyors és mindig rendelkezésre áll.
Jó szívvel ajánlom a céget mindenkinek"

Nécsei Rita // Cofidis Magyarország - HR osztály

"Nagyon meg vagyunk elégedve a munkátokkal. A toborzó lányok alaposak, szorgalmasak és folyamatosan törekszenek arra, hogy újabb és újabb jelölteket kutassanak fel számunkra. A keresésekről való visszacsatolás nagyon fontos a számunkra, ebből úgy gondoljuk, hogy nincs hiány.
Külön köszönjük a riportokat, amik mindig tükrözik a keresésekbe fektetett energiátokat."

Molnárné Kovács Tímea // KALL Ingredients Kft. - HR Munkatárs-Felvételi csoport

"A B&P csapata a pozícióhoz tartozó elvárásokat világosan megértette, nemcsak szakmai, hanem a vezetői kompetenciák és a vállalati kultúra tekintében is. Társaságunk bizalmát hamar sikerült megnyerniük, mivel gyors és alapos munkával kutatták fel számunkra a potenciális jelölteket és kísérték végig a személyes interjúinkat.
Összességében egy tapasztalt, rugalmas és a támogató csapattal dolgozhattunk együtt."

dr. Pap Brigitta // Securitas Kft. - HR manager

Éves árbevétel alakulása

HUF 135.839.000 -
HUF 152.990.000 -
HUF 197.493.000 -
HUF 276.075.000 -
HUF 309.365.000 -
HUF 400.000.000 -
HUF 490.059.000 -
HUF 523.838.000 -

A TOBORZÁS ÉS A KIVÁLASZTÁS MELLETT TOVÁBBI HASZNOS
SZOLGÁLTATÁSOKKAL IS TÁMOGATJUK ÜGYFELEINKET

Toborzásmarketing

A megbízásaink teljesítésének támogatására, illetve önálló szolgáltatásként is funkcionáló toborzásmarketing kampányaink jelentős eredményeket mutatnak a fizikai toborzások, valamint a „mass recruiting” területén. A toborzásmarketing segítségével, akár 20-35 százalékkal is megnövelhetjük az egy-egy pozícióra beérkező pályázatok számát. A toborzásmarketing olyan komplex szolgáltatás, amely az álláshirdetések szövegezésétől, Facebook, LinkedIn és egyéb szakmaspecifikus portálokon folytatott kampányokon át egészen a komplex karrierportál üzemeltetéséig tartalmaz különböző szintű szolgáltatásokat.

Kampányaink hatékonyságának köszönhetően a Facebook mindössze 100 db magyar céget tartalmazó kiemelt partneri körébe választott bennünket, így saját direkt tanácsadót biztosítanak számunkra, akivel a lehető leghatékonyabban optimalizáljuk ügyfeleink hirdetéseit.

Tréning

Ügyfeleinket szakembereink számos kompetencianövelő szolgáltatással is támogatják nem csak a HR területén. Képzéseket nyújtunk a prezentációs készség, az időgazdálkodás, a motiválás módszereinek hatékony elsajátításában, de professzionális tréningeket kínálunk kifejezetten vezetőknek és értékesítőknek is.

Outplacement

Az elbocsátásra váró dolgozóknak valódi támogatást nyújtunk állásuk megszűnésének feldolgozáshoz és az újrakezdéshez. Ez egyúttal a szolgáltatást igénybe vevő vállalat számára is komoly segítséget jelent munkaerő-piaci hírnevének megőrzésében és az esetleges további konfliktusok elkerülésében.

Toborzási-kiválasztási szoftver

A HR Felhő segítségével számos ipari és kereskedelmi nagyvállalat, valamint KKV gyorsította fel és helyezte biztos alapokra saját toborzási és kiválasztási folyamatait. A munkaerő keresés folyamatait hatékonyan támogató szoftverünk emellett biztos megoldást nyújt a pályázói anyagok (önéletrajzok, stb.) EU GDPR –nak megfelelő tárolásában, a hatályos törvényeknek megfelelő adatkezelésben és adatvédelemben.
A HR Felhő egyszerű és hatékony megoldást kínál a munkáltatói márka fejlesztésre, továbbá a vállalattal kapcsolatba kerülő munkavállalók jelöltélményének maximalizálására.

"A korábbi, toborzásra és kiválasztásra használt, elavult szoftverünket cseréltük le a HR Felhőre. A bevezetés során maximálisan meg voltunk elégedve a HR Felhő munkatársainak kedvességével, segítőkészségével, gyorsaságával. A felmerülő kérdések, észrevételek és módosítási igények átbeszélésére mindig volt lehetőség, akár szóban akár írásban. Az oktatás nagyon részletes volt, amelyen hasznos szakmai tanácsokat is kaptunk."

Starters E-Components Generators Automotive Hungary

Recruitment Process Outsourcing

Minden folyamatosan fejlődő, növekvő vállalatnak folyamatosan van szüksége új szakemberekre. Az állandó, vagy rendszeres munkaerő-igény folyamatos munkát igényel. RPO szolgáltatásunk keretében az Ügyfelünkhöz kihelyezett (on-site) recruiter kollégánk vagy kollégáink biztosítani tudják a megfelelő mennyiségű és minőségű potenciális új munkatársakat a szolgáltatást igénybe vevő vállalat számára. Az RPO segítségével közvetlenül delegálhatja a feladatokat kihelyezett kollégánk számára, az Önök székhelyén/telephelyén, így az információáramlás felgyorsul, a visszacsatolások gyorsabban célt érnek. Recruiter-kihelyezési szolgáltatásunk megbízható segítséget nyújt a nagyvállalatok és a KKV –k számára egyaránt.

A BECK & PARTNERS EGY OLYAN CÉG, AMELY NEM CSAK A MUNKAADÓI,
DE A MUNKAVÁLLALÓI OLDAL RÉSZÉRE IS IGYEKSZIK HATÉKONY MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLNI

A kezdetek óta fontosnak tartjuk, hogy ne csak ügyfeleink számára nyújtsunk támogatást, hanem olyan céget teremtsünk, ahol a saját kollégáinkat és az álláskeresőket is maximálisan támogatni tudjuk céljaik elérésben. Ezért az idei évtől új, értéknövelt szolgáltatásokkal (karriertanácsadás, stb.) állunk a munkavállalók rendelkezésére is.

Karrierszerviz

Karrierszerviz szolgáltatásunkkal az álláskeresőknek szeretnék átadni szakmai tapasztalatainkat, hogy az ideális állás elnyeréséhez vezető utat könnyen, és sikeresen vegyék. Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy nagyon nagy igény van ilyen jellegű szakmai támogatásra, mert máshol nem tanítják az álláskeresést, az önéletrajzírást. Az igényeknek eleget téve létrehoztunk egy olyan komplex szolgáltatást, amellyel a jelölteket felvértezzük a az álláskereséshez és a kiválasztási folyamathoz szükséges tudással, és kezükbe adjuk azokat az eszközöket, amelyekkel elérhetik szakmai céljaikat.

Az álláskeresés kézikönyve

Beck Zsolt, a Beck & Partners Kft, alapítója és vezetője több mint 15 éve foglalkozik fejvadászattal és karrier tanácsadással. Ezen évek gyakorlati tapasztalatai alapján foglalta össze gondolatait és tanácsait mindazoknak, akik valóban készen állnak arra, hogy megtalálják a nekik leginkább megfelelő munkát! A könyv gyakorlati támogatást nyújt álláskeresőknek, váltani vágyóknak, és ezért hajnalodóak is tenni.

Előadások

Az elmúlt években számos alkalommal tartottunk non-profit előadásokat állásbörzéken az álláskeresés rejtelmeiről. Az előadások részvevői számára több száz példányban osztottuk ki "Az álláskeresés kézikönyve" c. könyvünket, melynek segítségével rengeteg pályakezdő főiskolást és egyetemistát támogattunk a munka világába történő belépésükben. Legutóbb például az egri Andrássy György Katolikus Közgazdasági Szakgimnázium tanári karának tartottunk képzést az álláskeresés témakörében azzal a céllal, hogy a tőlünk megszerzett tudást átadhassák diákjaiknak.

A Beck & Partners -ről

A fentebb leírtak mellett, munkáltatóként is igyekszünk a legszínvonalasabban helytállni. Munkatársaink elégedettségét tekintjük folyamatos növekedésünk alapfeltételének, hiszen azon szakemberek, akik örömmel végzik munkájukat, minden esetben hatékony, kompetens és megbízható tolóerőt jelentenek hosszú távú terveink megvalósításához.

Munkatárs létszám növekedés

12 fő
14 fő
16 fő
17 fő
21 fő
25 fő
29 fő
35 fő

MÉRFÖLDKŐ A BECK & PARTNERS ÉLETÉBEN - birtokba vettük új, 540nm-es irodánkat

HITVALLÁSUNK

Ügyfeleink számára olyan megoldásokat kínálunk, amelyek a teljes toborzás-kiválasztás során tehermentesítik, támogatják őket, és a munkatárskeresés minden területén professzionális segítséget nyújtanak.

Hiszünk benne, hogy a hiányszakmák területén is kiemelkedő eredményeink folyamatos fejlődésünk, ügyfeleink igényeinek rendszeres felmérése, és az álláskeresői piaci ismerete és támogatása nélkül nem jöhetnének létre.

A Beck & Partners Kft. minden kollégája hivatásként tekint munkájára. A legnagyobb sikereket mindig az elégedett ügyfelek, és a boldog jelöltek jelentik, akiket végigkísértünk a céljaik eléréséhez vezető úton. A vezetőség számára pedig a legnagyobb elismerés az a lelkes, lojális csapat, akik cégünk működésének motorját adják, és akiknek hála ügyfeleink nem csak a szakmai eredményekért hálásak nekünk, hanem rendszeresen kiemelik azokat az emberi értéket is, melyek megkönnyítik, és felhőtlené teszik a közös munkát.

Eredményeink számokban

Ügyfeleink számának alakulása

473
2012
578
2013
704
2014
830
2015
989
2016
1231
2017
1628
2018
1968
2019

Éves árbevétel alakulása

HUF 135.839.000 -
HUF 152.990.000 -
HUF 197.493.000 -
HUF 276.075.000 -
HUF 309.365.000 -
HUF 400.000.000 -
HUF 490.059.000 -
HUF 523.838.000 -
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019

Munkatárs létszám növekedés

12 fő
14 fő
16 fő
17 fő
21 fő
25 fő
24 fő
25 fő
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019

Kiközvetített jelöltek

220 fő
244 fő
256 fő
416 fő
382 fő
375 fő
404 fő
438 fő
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019

Ha szeretne bővebb információt kapni szolgáltatásainkról, kérdése, észrevétele merülne fel, keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeken:

Beck & Partners International HR Consulting

H-1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Központi mobil: (+36-20) 99-99-280