INFORMATIKAI VEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Szeged

Munkaterület: Informatika, Telekommunikáció

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 5-7 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Partnerünk, a Medikémia Zrt, egy 100%-ban magyar tulajdonú, piacvezető PREVENT autóápolási és vegyipari termékeket gyártó vállalat.
 
 
3 fős informatikai osztályuk vezetésére keresünk felsőfokú informatikai végzettségű munkatársat az alábbi munkakörbe: 
 
INFORMATIKAI VEZETŐ

Feladatok:

Üzemeltetés:

  • A társaság on-premise és felhő alapú informatikai központi infrastruktúrájának 7/24 órás üzemeltetése és fejlesztése
  • Központi infrastruktúra távoli elérésének biztosítása
  • Oracle adatbázisok felügyelete (külső partnerek bevonásával)
  • Munkaidőn kívüli infrastruktúra incidensek kezelésének biztosítása
  • Beszállítókkal való együttműködés
  • Dokumentációs és tudásbázis rendszer fenntartása és bővítése
  • A folyamatos rendelkezésre állás és a mentések biztosítása
Fejlesztés:
  • Adatforrások kialakítása 
  • Adattár kialakítása (Cognos Express)
  • Riport fejlesztés 
  • Interfészek kialakítása
Képzés:
  • Felhasználók általános és rendszer specifikus (pl.: ERP) informatikai kompetenciáinak bővítése külső és belső képzésekkel
IT projektek megvalósításában való részvétel:
  • Projektek szakmai támogatása – javaslattétel, rendszerterv készítés és szakmai kontroll
  • IT infrastrukturális változáskezelés szakmai támogatása
IT biztonsági feladatok végrehajtásában való részvétel:
  • Adatbiztonsági előírások kialakításában és betartatásában való részvétel. Riportok készítésében való részvétel.

A társaság által használt technológiák:

  • Windows / Linux szerverek, Windows operációs rendszerek
  • Microsoft alapú felhőtechnológiák: O365
  • Oracle adatbázisok
  • VMWare virtualizáció (storage alapokon)
  • Riport fejlesztés (Crystal Report/PL SQL)
  • Mentések szakmai kontrollja (Veeam)
Elvárások:
  • A feladatokhoz illeszkedő felsőfokú szakirányú végzettség (MSc)
  • Legalább 5 éves munkatapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Oracle SQL gyakorlat
  • MS Office programok magas szintű kezelése
Előnyök:
  • Vezetői tapasztalat
  • Microsoft gyakorlat – O365
  • Oracle adatbázis üzemeltetés gyakorlat
  • Fejlesztői és/vagy tesztelői tapasztalat
  • Pénzügyi és számviteli ismeretek
  • Projektvezetői tapasztalat

Ajánlat:

  • Felelősségi körhöz illő, kiemelt alapfizetés
  • Vállalati béren kívüli juttatás
  • Kiválóan felszerelt irodai munkavégzés
  • Munkavégzéshez laptop, telefon
  • Kiemelkedő teljesítmény, jobbító javaslat és munkavállalói hűség jutalmazása
  • A vállalati sport- és szabadidős létesítmények ingyenes használatának lehetősége (szauna, edzőterem)
  • Stabil, megbízható vállalat, biztos, hosszú távú munkahely
  • Családtagoknak mobiltelefonflottához történő csatlakozási lehetőség kedvező havi- és percdíjakkal
  • Munkába járás támogatása
  • Határozatlan időtartamú munkaszerződés

Munkavégzés helye, ideje:

  • A cég egyetlen telephelyén, 6728 Szeged, Zsámbokréti sor 1/A.
  • Hétfőtől péntekig, 8 órás, rugalmas munkarendben

Jelentkezzen a JELENTKEZÉS gomb megnyomásával, frissített önéletrajzával a rendszerünkön keresztül!