PROJEKTMENEDZSER (CALL CENTER TERÜLETEN)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Ügyfél-, Vevőszolgálat

Pozíciószint: Specialista

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Tárgyalási szint

Képes átlátni egy nemzetközi szervezet call center működését és hatékony folyamatokat kialakítani?
Nem veszik el a részletekben, így a projekteket mindig sikerre viszi?
 
Ha szeretne egy nemzetközi szervezet call centerének KULCSEMBERRE lenni, akkor még MA pályázza meg ezt a pozíciót!
 
25 év tapasztalattal rendelkező ügyfelünk jövőképe az, hogy a lehető legszélesebb körben tegye lehetővé a köldökzsinórvér, a köldökzsinórszövet és a placentaszövet felhasználását a betegek kezelésére – az orvosi gyakorlat nemzetközi tendenciáinak megfelelően.
 
Amennyiben célja, hogy egy elhivatott csapathoz csatlakozzon és változatos, felelősségteljes feladatokon dolgozzon, akkor ezt az alábbi pozícióban megteheti:
 
PROJEKTMENEDZSER (CALL CENTER TERÜLETEN)
Feladatok:
Nemzetközi és magyarországi Inbound és outbound kampányok sikeres működtetése:
 
Előkészítés:
  • A meglévő folyamatoknak megfelelő lebonyolítás előkészítés
  • Kampány timing
  • Kampány sript, státuszok, tréninganyag és egyéb vonatkozó anyagok
  • Adatbázis és riport struktúra kialakítása,
  • Folyamatos nyomon követés (kommunikáció, riporting)
  • Eredményértékelés – KPI teljesülés értékelés
  • Az eredményesség javítása érdekében javaslatok kidolgozása, jóváhagyatása és végrehajtása
A munkafolyamatoknak megfelelő munkavégzés biztosítása:
  • Ügyfélkiszolgálásban (B2B és B2C) felmerülő probléma-menedzsment, panaszkezelés
  • Minőségbiztosítás: beszélgetések visszahallgatása és értékelése, vagy a visszahallgatott beszélgetések értékelése
  • Fejlesztési javaslatok kidolgozása a kampányok eredményességének / az értékesítési eredmények a javítása érdekében
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel, társosztályokkal, valamint aktív részvétel belső meetingeken,
  • Az ügyintézők képzése, betanítása, szakmai fejlesztése, kampánytréningek, egyéni és csoportos ösztönzés, visszacsatolás.
Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
  • Min. 3 - 5 éves szakmai tapasztalat call center területen projektmenedzserként vagy folyamatfejlesztési szakemberként (preferáltan inbound és outbound kampányok megvalósításában),
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (napi szintű kapcsolattartás külföldi kollégákkal).
Előny:
  • Német nyelv tárgyalóképes ismerete.
Amit megbízónk kínál:
  • Szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés,
  • Hosszútávú munkalehetőség egy stabil háttérrel rendelkező vállalatnál,
  • Nemzetközi együttműködésekben való részvétel - az angol nyelv mindennapos használata,
  • Változatos feladatok, felelősségteljes és komplex munkakör,
  • A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosíva vannak (laptop, mobil).
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerületi iroda (Bikás park közelében).
 
Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:00-16:30, vagy 9:00-17:30 (30 perc ebédszünettel).
 
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el nekünk MAGYAR ÉS ANGOL NYELVŰ önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Ügyfél-, Vevőszolgálat | Budapest

25 év tapasztalattal rendelkező ügyfelünk jövőképe az, hogy a lehető legszélesebb körben tegye lehetővé a köldökzsinórvér, a köldökzsinórszövet és a placentaszövet felhasználását a betegek kezelésére – az orvosi gyakorlat nemzetközi tendenciáinak megfelelően. Amennyiben szeretne egy elhivatott csapathoz tartozni és változatos, felelősségteljes feladatokon dolgozni, csatlakozzon hozzájuk az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 2 nap múlva