BELSŐ ELLENŐRZÉSI MENEDZSER

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 5-7 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Ügyfelünk egy sikeresen működő és rohamtempóban növekvő komplex logisztikai szolgáltatások nyújtására szakosodott társaság.
 
Budapest vonzáskörzetében található irodájukba keresünk most új szakembert az alábbi pozícióba: 
 
 
BELSŐ ELLENŐRZÉSI MENEDZSER
Főbb feladatai lesznek: 
  • Elkészíti, és legalább évente felülvizsgálja a belső ellenőrzési szabályzatot.
  • Évente elkészíti az éves belső ellenőrzési ütemtervet a hatályos jogszabályok, határozatok, utasítások és egyéb rendelkezések, útmutatók, eljárások alapján, majd annak megfelelően elvégzi a tervezett és eseti ellenőrzéseket. 
  • Gondoskodik a belső ellenőrzési szabályzatban meghatározott, a belső ellenőrzési tevékenység minőségét biztosító eljárások alkalmazásáról.
  • Gondoskodik az ellenőrzések nyilvántartásáról, valamint kialakít és működtet olyan nyilvántartási rendszert, amellyel a belső ellenőrzési jelentésben tett megállapítások és javaslatok alapján készült intézkedési tervekben foglalt feladatok végrehajtását nyomon követheti
  • Ellenőrzéseivel elősegíti jogszabályoknak megfelelő működést, valamint feltárja az attól való eltéréseket.
  • Javaslatokat fogalmaz meg:
    • a működés eredményességének növelése és a belső kontrollrendszerek javítása, továbbfejlesztése érdekében, 
    • a belső szabályzatok tartalmát, szerkezetét illetően, 
    • valamint a feltárt hiányosságok kijavítására. 
 
Az állás betöltéséhez szükséges: 
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség, preferáltan gazdasági területen
  • Minimum 5 év Belső ellenőrzési vagy hasonló területen szerzett gyakorlati tapasztalat, valamint 5 év hasonló munkakörben töltött idő
  • Kontrolling tapasztalat
  • Magabiztos MS Excel ismeret 
  • Magyar számviteli és adózási jogszabályok, eljárások naprakész ismerete, alkalmazása
  • Középfokú/társalgási szintű angol nyelvtudás 
  • Analitikus, rendszerben történő gondolkodásmód
  • Kockázatfelismerő készség, határozott fellépésű és nyitott, kommunikatív személyiség
  • Precizitás, terhelhetőség, rugalmasság, megbízhatóság
  • Lojalitás, pozitív, proaktív attitűd 
Amit Partnerünk kínál:
  • Régióban egyedülálló bérezés
  • Fejlődési lehetőség
  • Stabil, hosszútávú és megbízható munkahely
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Bejárás támogatása
Munkavégzés helye: Dunakeszi 
 
 
Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: 

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

A hirdetés lejár 17 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Partnerünk egy német tulajdonú, 1966 óta Magyarországon működő multinacionális vállalat. Nemzetközi hátterű energiahatékonysági szolgáltatóként nagy tapasztalattal rendelkezik a fűtési költségmegosztók értékesítése és a fogyasztásarányos költségelszámolások, valamint az energia menedzsment szolgáltatások terén. Most azonnali kezdéssel, határozatlan idejű munkaszerződéssel új munkatársukat keresik az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 25 nap múlva