IRODAI PROJEKTMENEDZSER MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Aktív angol nyelvtudással rendelkezel és van közbeszerzésben szerzett tapasztalatod?
 
Akkor partnerünknél a helyed!
 
 
Partnerünk orvosi műszereket és egészségügyi oktatási eszközöket forgalmazó cég.
 
Most számára keresünk új munkatársat az ügyvezető mellé az alábbi pozícióba:
 
 
IRODAI PROJEKTMENEDZSER MUNKATÁRS
Főbb feladatok:
  • Az ügyvezető munkájának segítése, kiemelt projektek támogatása
  • Közbeszerzési pályázatok figyelése
  • Pályázati anyagok teljes körű elkészítése, előkészítéstől a szerződéskötésig
  • Kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Árajánlatok készítése
  • Külföldi és magyar gyártó cégekkel való kapcsolattartás
  • Termék tréningeken való részvétel, esetlegesen külföldön is
Amit Partnerünk vár Tőled:
  • Közbeszerzésben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Angol nyelv középszintű ismerete (szóban és írásban)
  • Adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat
  • Számítógépes felhasználó készségszintű ismeretek (Word, Excel, Outlook Express)
  • Logikus gondolkodás, rendszerező képesség, alaposság
  • Jó stressztűrő képesség
Előnyt jelent, de nem feltétel:
  • B kategóriás jogosítvány
  • Hasonló termékekkel foglalkozó cégnél szerzett tapasztalat
  • Közbeszerzési referens/szakértő végzettség
Amit Partnerünk kínál:
  • Korrekt, pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Fejlődési lehetőség
  • Céges képzések biztosítása
  • Kiváló munkakörnyezet, építő, segítő kollégák
  • Teljes, de rugalmas munkaidő (időként külföldi munkavégzés)
Munkavégzés helye: 1126 Budapest
 
 
 
Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk természetes eredetű élelmiszeripari adalékanyagok előállításával és forgalmazásával foglalkozó nagy múltú vállalat. A német családi vállalkozásból világszintűvé fejlődő cég 7 fős budapesti csapatába keresünk új munkatársat a sales-es és logisztikai feladatok, valamint az adminisztratív tevékenység teljeskörű támogatására az alábbi pozícióba (Pályakezdő és néhány év tapasztalattal rendelkező jelentkezőket is szeretettel várunk!):

A hirdetés lejár 1 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Szeretne olyan cégnél dolgozni, ahol minőségi munka folyik? Szeretné az angol nyelvet napi szinten használni? Stabil, piac által elismert cégnél szeretne dolgozni? Partnerünk multinacionális, tőzsdén jegyzett vállalat, piacvezető a maga szakterületén, Budapesten a 13. kerületben található. Közel 30 magasan képzett munkatárs dolgozik nagyon igényes irodai környezetben. A management külföldi, ezért az angol nyelvet naponta, magas szinten kell használni. Hozzájuk keresünk most új munkatársat RECEPCIÓS pozícióba. PÁLYAKEZDŐK jelentkezését is várjuk!

A hirdetés lejár 21 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk Magyarország egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az elmúlt években a hazai lakóház építési piac egyik vezető szereplőjévé vált, a kisebb társasházaktól, a sok száz, vagy ezer lakást is meghaladó lakóparkokig számos beruházással rendelkezik. Most számára keresünk új lendületes, környezetére igényes, udvarias, angolul jól beszélő munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 5 nap múlva