TB ÜGYINTÉZŐ,BÉRSZÁMFEJTŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest Home office

Munkaterület: HR, Munkaügy

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk hazai tulajdonban lévő, elismert, független számviteli- és adózási tanácsadásban, könyvkiadásban, oktatásban, informatikában nagy hagyományokkal rendelkező tanácsadó cég.
 
Most számára keresünk tapasztalt szakembert az alábbi pozícióba:
 
TB ÜGYINTÉZŐ,BÉRSZÁMFEJTŐ
Főbb feladatok:
  • Állományban lévő munkavállalók havi rendszeres és eseti bérszámfejtése, az utalások előkészítése
  • Biztosítotti jogviszonyok be- és kijelentése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó bevallások, adatszolgáltatások, havi és éves jelentések határidőre történő elkészítése, nyilvántartások vezetése
  • Cafeteria számfejtése
  • Letiltások kezelése
  • A társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok teljes körű önálló ellátása
  • Társadalombiztosítási kifizetőhellyel kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Kapcsolattartás hivatalos szervekkel, statisztikai jelentések elkészítése
  • Munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződések kezelése
  • Egyeztetés könyvelőkkel
Amit Partnerünk vár Tőled:
  • Legalább középfokú szakirányú (Bér és TB ügyintéző vagy egyéb kapcsolódó) végzettség
  • Naprakész szakmai ismeretek: a munka törvénykönyve és cafeteria szabályok
  • Legalább 1-3 év bérszámfejtés területén szerzett tapasztalat
  • Erős felhasználói szintű számítógépes és Excel ismeret
  • Önállóság, pontosság, precizitás, megbízhatóság
  • Szervezettség és strukturáltság
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
Előnyt jelent, de nem feltétel:
  • Mérlegképes könyvelői vagy adótanácsadói végzettség
  • Wizuál Bér bérügyviteli software ismerete
Amit Partnerünk kínál:
  • Versenyképes jövedelem
  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Családias munkahelyi légkör
  • Jól felszerelt munkahely, kellemes környezet
  • Próbaidő lejártát követően Cafeteria, magánegészségügyi biztosítás, home-office lehetőség
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
 
 
 
Jelentkezz önéletrajz, motivációs levél és fizetési igény csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Pest megye

Megbízónk egy globális cégcsoport tagja, amely 100 országban foglalkozik tehergépkocsik, autóbuszok és szolgáltatások gyártásával és értékesítésével. A biatorbágyi központú magyarországi leányvállalat a közép-európai régió tagjaként 6 kereskedelmi egységgel és egy üzemmel működik. Csapatuk újabb fontos tagját várják a következő munkakörbe:

A hirdetés lejár 14 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Szívesen dolgozna egy piac által elismert, exkluzív multivállalatnál? Szeretne egy támogató csapat tagjaként nívós, nemzetközi környezetben dolgozni? Amennyiben a fenti kérdésekre igennel felelt, ez az Ön lehetősége! Ügyfelünk 25 éves múlttal rendelkező vállalat, a nemzetközi ingatlanpiac meghatározó szereplője. A cég prémium minőségű épületek bérbeadásával, üzemeltetésével foglalkozik, mostanra csaknem 1.300.000 nm2-nyi terület fűződik a nevükhöz, főként közép-kelet-európai fővárásokban vannak jelen. Dinamikusan fejlődő vállalat lévén bővülés végett keressük most a pénzügyi csapat új tagját az alábbi pozícióba. A pozíció 6 órás és 8 órás munkaviszonyban is betölthető!

A hirdetés lejár 28 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Home office

Partnerünk meghatározó, száz százalékig magyar tulajdonban lévő építőanyag-kereskedelmi hálózat, amelyet 1997-ben öt győri építőanyag-kereskedő alapított. A vállalat ma már több mint 80 építőanyag szakkereskedést foglal magába, melyek mögött gyakran családi vállalkozások állnak. Hálózatukat a folyamatos növekedés, a gazdasági stabilitás jellemzi. Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 17 nap múlva