BÉRSZÁMFEJTŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: HR, Munkaügy

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium Felsőfokú tanfolyam / OKJ Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Ügyfelünk folyamatosan növekedő, stabil háttérrel rendelkező egészségügyi szolgáltatások terén működő vállalat, kiknek szerepe a koronavírusos időszak kapcsán fontosabbá vált, mint valaha! 
 
Mintavételi pontjaik mára országosan elérhetőek, ahol a legmagasabb minőségű és gyorsaságú szolgáltatást garantálják. A mintákat saját futárjaik szállítják laborba, melyek elemzésére pedig saját laborkapacitással rendelkeznek. Lelkiismeretes munkájuknak köszönhetően mára több mint 650.000 elégedett Ügyféllel rendelkeznek, segítségükkel több ezer tesztet tudnak elvégezni. 
 
Folyamatosan bővülő csapatukba kollégát keresünk az alábbi pozícióba:
 
 
BÉRSZÁMFEJTŐ
Főbb feladatok, munkák:
  • Teljes körű bérszámfejtés (hóközi és hóvégi) egy- és többműszakos munkaidőkeretben foglalkoztatottak részére,
  • TB kifizetőhelyi feladatok teljes körű ellátása (táppénz, CSED, GYED),
  • TB kifizetőhellyel kapcsolatos adminisztráció, határozatok hozatala, adminisztráció vezetése,
  • Esetleges TB és munkaügyi ellenőrzések lebonyolítása,
  • Munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos feladatok elvégzése,
  • A béren kívüli juttatásokra vonatkozó feladatok ellátása,
  • Munkaügyi igazolások kiadása,
  • Vállalati letiltások kezelése,
  • Hatóságokkal való kapcsolattartás,
  • Adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése,
  • Szerződések készítése, személyi anyagok és családi adókedvezmény igények kezelése,
  • Munkavállalói kérdések, kérések teljes körű intézése,
  • Általános adminisztratív feladatok elvégzése és ad-hoc riportok, statisztikák összeállítása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Van minimum 3-5 év tapasztalatod bérszámfejtés területén ,
  • TB-bérügyintézői végzettséggel rendelkezel,
  • Naprakész tudásod van az Mt. és TB. jogszabályok terén,
  • Magabiztosan kezeled az MS Office-t (Excel, Word).
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • TB kifizetőhelyi feladatok területén szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
  • Versenyképes jövedelem,
  • Stabil, megbízható munkahely,
  • Munkatársi kedvezmények,
  • Vállalati laptop és telefon,
  • Heti 1 nap home office lehetőség,
  • Továbbképzések biztosítása,
  • Fiatalos csapat és családias légkör.
Munkaidő: Hétfőtől-Péntekig 9:00-17:00 között, ettől eltérő munkarend a Vezetőséggel való egyeztetés alapján lehetséges.
 
Munkavégzés helye: III. kerület (Kaszásdűlő környéke)
 
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gomba kattintva!

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Pest megye

Megbízónk állateledel- és takarmánygyártásra és forgalmazásra specializálódott cégcsoport. Pénzügyi csapatuk bővítése céljából keresünk most hozzájuk új munkaerőt a következő pozícióba:

A hirdetés lejár 10 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

A világ második legnagyobb építőanyagipari vállalatának SSC-je, 89 ezer embert foglalkoztat 31 országban. Most új kollégát keresnek. Fő felelősségi köre: Kimenő számlák és kapcsolódó dokumentumok kezelése, napi kapcsolattartás a partnerekkel.

A hirdetés lejár 14 nap múlva