SZEMÉLYI ASSZISZTENS (RÉSZMUNKAIDŐS, CONTRACTORI LEHETŐSÉG)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

 

 Rugalmas munkaidőben végezhető részmunkaidős állást keres, mely nagyrészt home office-ból is betölthető?Szereti a szervezéssel járó, változatos feladatokat?Szívesen dolgozna akár egyéni vállalkozóként?

Akkor ez az Ön lehetősége!

 

Partnerünk cége Magyarország három, illetve Szlovákia két régióját érintő komplex hazai és EU-s fejlesztési programok, különféle energetikát, megújuló energiát, turisztikát, sportot és szabadidőt, kreatívipart, e-mobilitást érintő projektek megvalósítására létrejött start-up vállalkozás.

 

Profi vállalkozásuk elindításához, szakmai csapatuk felépítéséhez keresnek most kollégát az Ügyvezető támogatására. Csatlakozzon hozzájuk az alábbi pozícióban:

 

SZEMÉLYI ASSZISZTENS 

 

Feladatok:
  • Cégvezető munkájának napi, operatív támogatása,
  • Találkozók, programok, megbeszélések szervezése, naptárkezelés,
  • Szerződések, iratok, nyilvántartások kezelése,
  • Prezentációk, kimutatások, szakmai anyagok előkészítése ,
  • Cégvezető támogatásához kapcsolódó ad hoc adminisztratív és szervezési feladatok ellátása.
 
Elvárások:
  • Főiskolai/egyetemi végzettség + 1-3 év tapasztalat személyi asszisztensként/irodavezetőként/asszisztenciában irodai környezetben, VAGY középfokú végzettség + 3-5 év tapasztalat a fenti területeken,
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • Aktív felhasználói szintű MS Office ismeretek,
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség,
  • Munkájára igényes, precíz, megbízható személy.
 
Előnyök:
  • Orosz nyelv ismerete.
 
Juttatások:
  • Versenyképes jövedelem,
  • Rugalmas munkarend, full-time home office lehetőség,
  • Céges telefon és laptop.
 
Egyéb információ:
  • Az állás részmunkaidőben, másodállásban és vállalkozóként is betölthető. Mivel a cég székhelye Pest megyében található, elsősorban helyi jelentkezőket várunk.
 
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, küldje el MAGYAR és ANGOL nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Független hazai befektetési szolgáltató, exkluzív belvárosi irodájába TITKÁRSÁGVEZETŐ pozícióba munkatársat keres.

A hirdetés lejár 8 nap múlva