REPORTING EXPERT

állásajánlat

Basic information

Location: Hungary / Budapest

Professional field: SALES / COMMERCE / TRADE

Position level: Employee

Expected qualification: College degree University degree

Work experience: 1-3 years

Language knowledge: English Intermediate - oral & written

Being Europe’s market-leader pet food and equipment chain, our Partner operates with 55 stores in Hungary. Thanks to their wide range of high-quality products and the professional knowledge of their colleagues contribute to their successful carrier in Hungary, providing their team with solid background and friendly ambiance at the workplace.

 

If you want to be part of an efficient, coherent and helpful team, we have a great job offer for you to check!

 

Let’s join their team in the following position:

 

REPORTING EXPERT

Main duties:

  • Collect relevant reporting data from internal sources to update and provide standard reports to internal clients,
  • Create and test new reports in close alignment and on request from internal clients,
  • Conduct ad-hoc analyses of data, report findings,
  • Act as first contact person in regard to report requests,
  • Collaborate closely with internal clients across international borders.
Requirements:
  • University degree (preferably finance / economics field)
  • Fluent in English verbal and written,
  • At least 1 year of experience in controlling or reporting,
  • First experience with SAP, 
  • Experience in data analysis and visualization,
  • Proficient in the use of Microsoft Office applications (Excel, PowerPoint),
  • Strong solution-based attitude as well as a quality awareness,
  • Ability to work with tight deadlines and a certain flexibility in working hours during these periods.
Advantage:
  • First insights into SAP Analytic Cloud.

What their offer to you:

  • The love of animals is the company DNA – if you have a dog, you can bring it to work with you,
  • Unique corporate culture – with them you will experience openness, transparency and appreciation in an innovative, dynamic environment – because they love what they do,
  • An extremely successful business model in combination with permanent expansion and high growth, even in uncertain times,
  • Work-life balance and flexible working hours – with them you have the opportunity use the advantages of mobile working,
  • Interesting tasks, access to new technologies, to develop knowledge.

Duty timeFlexible working hours - based on agreement with the Management. (2 days at the office, 3 days home office).

Place of workBudapest, District 9. (near Népliget)

 

If you are interested in this position, please apply with your English CV!

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Ha megtanultad már a könyvvizsgálat alapjait, de egészben szeretnéd látni a teljes tanácsadási folyamatot! Ha szereted az alapos betanítást, ahol működő módszertanokat tanulhatsz már az onboarding során! Ha szívesen kapcsolódsz be a digitalizációs folyamatok kapcsán a CONTROLLING világ reneszánsz korszakába! Akkor ez a pozíció Neked szól! Ügyfelünk több, mint 30 éve tartozik a tanácsadási szakma élvonalába a vállalatirányítás és teljesítményoptimalizálás területén. Közel ezer munkatársunkkal nyújtanak támogatást közép- és nagyvállalatoknak, illetve közszolgálati szervezeteknek Európa-szerte és a Közel-Keleten. Most egy JUNIOR CONTROLLING TANÁCSADÓ kollégával szeretnék bővíteni csapatukat.

A hirdetés lejár 13 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Partnerünk egy nemzetközi hálózat SSC-jelleggel működő magyarországi leányvállalata. Budapest északi részén található irodájukba, a pénzügyi csapat bővítésére keresünk számukra új munkatársat az alábbi munkakörbe:

A hirdetés lejár 20 nap múlva