Pénzügyi és HR asszisztens

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

A Beck & Partners Kft. egy magyar munkaerő-közvetítő cég. Több, mint 15 éve támogatjuk a magyar piacon partnereinket toborzási feladataik ellátásában. Folyamatosan bővülő, immáron 40 fős csapatunkba keresünk új munkatársat a következő pozícióba: 
 
Pénzügyi és HR asszisztens 
 
Bár célunk a folyamatos növekedés, családias légkörre számíthatsz nálunk. Irodánk Buda egyik zöldövezetében található meg, így a szép környezet helyi adottság, jelentkezz hozzánk és tapasztald meg személyesen! 
Kezdjük azzal, amihez egyébként is elsőre odagörgetnél: Mit várunk el tőled? 
  • legalább 1 év tapasztalat pénzügyi adminisztrációban – azért a pénzügyi területet várjuk el, mert feladataid nagyobb része ehhez fog kötődni, 
  • felsőfokú végzettség, diploma megléte - terület nem számít,
  • középszintű angol nyelvtudás  (inkább írásban fogod használni), 
  • precizitás – reméljük nem kell ecsetelni, hogy adminisztratív területen ez miért kiemelten fontos,
  • excel, ppt és egyéb Microsoft alkalmazások erős ismerete.
Hogy lásd mennyire könnyen tudsz majd beilleszkedni hozzánk, nézzük milyen személyiségjegyeket keresünk: 
  • fiatalos a csapat, de a közvetlen felettesed egy több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkező remek szakember, akitől rengeteget tudsz majd tanulni,
  • az első pontból következik, hogy szeretnénk, ha motivált lennél a fejlődésre, 
  • a munkád során sokszor lehet, hogy többrétű feladatokat kell majd ellátnod, így, ha képes vagy a komplex feladatok menedzselésére is, az nagy előny. 
 
Amik a feladataid lesznek – ne ijedj meg, ha nem minden felsorolt pontban vagy jártas, mi örömmel fejlesztjük szakértelmed: 
 
Pénzügyi területen:
  • számlázás, nyilvántartások vezetése
  • bejövő számlák ellenőrzése, adminisztrálása
  • vevői/szállítói szerződések kezelése, iktatása, archiválása
  • kintlévőségek kezelése
  • könyvelési anyagok összekészítése, kapcsolattartás könyvelő céggel
  • banki utalások előkészítése
  • havi riportok készítésében közreműködés
HR vonatkozásban:
  • ajánlatok kiküldése a felvenni kívánt munkavállalóknak 
  • be- és kiléptetés
  • bérszámfejtés előkészítése, kapcsolattartás bérszámfejtő céggel
Juttatások:
  • Fix alapbér + havi cafeteria 
  • Ha Budapest vonzáskörzetéből jársz be, távolsági bérleted árát fedezzük.
 
Amit még ezeken felül biztosítunk a számodra:
  • Komoly szakmai háttértámogatás
  • Segítőkész, kedves kollégák – összetartó csapat!
  • Születésnapok, évfordulók megünneplése
  • Személyes és csoportos jutalmak, csapatépítők
  • A próbaidő letelte után home office lehetősége megegyezés szerint
Mi történik majd a kiválasztás során?
 
Felhívunk, telefonos interjút készítünk veled. Ha ott megfeleltél, eljössz hozzánk és beszélgetünk. Irodánk a XI. kerületben található egy csendes, kertvárosi utcában. A személyes találkozón két gyors teszt megoldása után, a közvetlen felettesed tesz még fel pár kérdést veled kapcsolatban. Minden esetben kapsz tőlünk visszajelzést – akkor is, ha nem téged választottunk valamiért.
 
Kukkants be irodánk életébe, ha többre vagy kíváncsi, és jelentkezz hozzánk! www.instagram.com/beckandpartners 
 
Ha felkeltettük érdeklődésedet, a jelentkezés gombra kattintva add be hozzánk magyar nyelvű önéletrajzodat!

Hasonló pozíciók

HR, Munkaügy | Budapest

Beck & Partners Kft. egy több mint 15 éve működő, magyar tulajdonú munkaerő-közvetítő cég. Nem specializálódtunk, vállalatunk fizikai munkaerő toborzástól elkezdve, felsővezető keresésekig szinte minden területen vállal megbízásokat. Ügyfélportfóliónk hasonlóképp színes és országos szintre terjed ki. Ha ez még nem lenne elég sokrétű, adunk karrier-tanácsadást, saját toborzó szoftvert fejlesztünk és online szakmai tréningeket is szervezünk. Saját csapatunk folyamatos bővítése miatt keresünk most a következő pozícióba új kollégát:

A hirdetés lejár 24 nap múlva
HR, Munkaügy | Békés megye

Partnerünk számára keresünk munkatársat Szarvasra, melynek során izgalmas, változatos és kihívásokkal teli feladatok várnak majd. A pozíció megnevezése:

A hirdetés lejár 38 nap múlva
HR, Munkaügy | Győr

Ügyfelünk többéves múlttal rendelkező, SAP fejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó nemzetközi vállalat, többek között Ausztriában, Németországban és Magyarországon vannak jelen. A cég nemzetközi projekttapasztalattal rendelkező kollégák szakértelmével kínál profi megoldásokat ügyfeleik számára. Amennyiben szeretnél fiatalos, lendületes csapatuk tagja lenni győri telephelyükön, csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 6 nap múlva