RECEPCIÓS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

1998 óta pénzintézeti, befektetési szolgáltatói piacon tevékenykedő, IT rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével, valamint tanácsadással foglalkozó, dinamikusan fejlődő szoftverház csapatának bővítéséhez keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
RECEPCIÓS 
Feladatok:
  • Bejövő telefonhívások fogadása
  • Üzenetek átvétele és átadása 
  • Segítségnyújtás a kollégáknak ad hoc jelleggel
  • Személyes asszisztencia, ad hoc feladatok megoldása, ügyintézés az ügyvezetőnek
  • Egyéb ügyviteli és adminisztratív tevékenységek ellátása
  • Tárgyalások megszervezése, tárgyalók foglalása
  • Vendégek fogadása, tájékoztatása, kiszolgálása
  • Iratok, levelek érkeztetése, kiküldése, rendszerezése, iktatása
  • Külföldi kiküldetések esetén utazás szervezése (vízum, repülőjegy, szállás)
Elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret (telefonon, élőszóban és írásban egyaránt)
  • MS Office használat (Word, Excel, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Aktív, agilis hozzáállás
  • Pontosság, precizitás
  • Ápolt, igényes megjelenés
  • Jó szervező és koordináló képesség
  • Jó kapcsolatteremtő és problémamegoldó képesség 
Előny:
  • Hasonló területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat
  • Azonnali munkakezdés 
Amit kínálunk:
  • Nagy múltú nemzetközi cég
  • Nyitott, dinamikus munkahelyi légkör
  • Modern, jól megközelíthető iroda
  • Változatos munkakör (magyar és nemzetközi ügyfelek)
 
Munkavégzés helye:
  • Budapest 13. kerület (Dózsa György úti metró közelében)
 
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Jász-Nagykun-Szolnok megye

Partnerünk prémium kategóriás rétegelt lemez gyártással foglalkozik. Az olasz hátterű vállalat Magyarországon 3 telephellyel működik. Szolnoki, 250 fővel üzemelő egységükben dolgozik a cég ügyvezetője, aki úgy döntött, hogy operatív teendőivel kapcsolatban segítséget venne igénybe egy asszisztens formájában. Nos, ez az asszisztens lenne az, akit mi keresünk, mutatjuk a részleteket:

A hirdetés lejár 52 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Ügyfelünk üzletek, éttermek és irodák belsőépítészeti tervezésével és teljeskörű kivitelezésével foglalkozó vállalat. Céljuk a megrendelői igényekhez való maximális alkalmazkodás és mindenre kiterjedő professzionális szolgáltatás nyújtása.

A hirdetés lejár 14 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk egész Európában egyedülálló felvonóipari termékeket képviselő, liftek forgalmazásával, létesítésével és generál-kivitelezéssel is foglalkozó olasz tulajdonú cég. Budapesti irodájukba, a csapatuk bővítése céljából keresnek új munkatársat részmunkaidőbe, az alábbi munkakörbe:

A hirdetés lejár 20 nap múlva