SZÁMLÁZÁSI ADMINISZTRÁTOR

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Középfokú tanfolyam Szakközépiskola Gimnázium Felsőfokú tanfolyam Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Partnerünk a világ egyik vezető multinacionális vállalata, mely számos szolgáltatása mellett innovatív szolgáltatásokat nyújt optimalizált logisztikai megoldások fejlesztésével és alkalmazásával. Több mint 15 leányvállalattal működnek együtt. A folyamatos szervezeti fejlődés érdekében olyan munkatársakat keresünk, akik hozzájárulnak a vállalat jövőbeli sikeréhez.
 
 
Amennyiben szívesen támogatnád a cég logisztikai és számlázási tevékenységét, tagja lennél egy kiemelkedő szakembergárdának, JELENTKEZZ!
Bővülő szakértői csapatukba keresünk a következő pozícióba szakembert:
 
 
SZÁMLÁZÁSI ADMINISZTRÁTOR

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Bejövő és kimenő számlák ellenőrzése
  • Komplex számlázási folyamatok koordinálása, önálló lebonyolítása
  • Az adott havi számlázásból kimaradt tételek összegyűjtése
  • Részvétel a hóvégi/ negyedéves és év végi zárásokban
  • Belső rendszerek használata
  • E-mailek ellenőrzése
  • Adatok feltöltése a cég belső rendszerében
  • Közvetlen vezető által megfogalmazott ad hoc jellegű feladatok
  • Statisztikai és ad hoc jellegű riportok készítése
  • Együttműködés a társosztályokkal

Te vagy a megfelelő jelölt a pozícióra, ha:

  • Rendelkezel számlázási területen (előny, ha logisztikában) 1-2 év tapasztalattal
  • Minimum középfokú végzettséged van
  • Angol nyelvtudásod kommunikációképes
  • Megbízható, pontos, precíz és rugalmas vagy
  • Szeretsz és tudsz csapatban dolgozni
  • MS Office számítógépes ismereteid felhasználói szintűek, Excel ismereted magas szintű

Mit kapsz a munkádért cserébe?

  • Szakmai fejlődési- és karrierlehetőség egy biztos nemzetközi hátterű cégnél - itt valóban megbecsülik a munkádat
  • Színvonalas munkakörnyezet
  • Cafeteria és egyéb juttatások belső szabályozás szerint
  • Teljesítmény bónusz, melyet fél évente kapsz kézhez
  • Home Office lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület

 

Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed szakmai önéletrajzoddal rendszerünkön keresztül:

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Partnerünk 100% magyar tulajdonban lévő, elektronikai iparban tevékenykedő vállalkozás, akik most pénzügyi ügyintézési feladatok ellátására keresnek ambiciózus munkatársat. Csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 1 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Magyarország vezető szárazépítési és szigeteléstechnikai kereskedelmi cége, budapesti telephelyére az alábbi munkakörbe keres új kollégákat:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Győr

Ügyfelünk többéves múlttal rendelkező, SAP fejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó nemzetközi vállalat, többek között Ausztriában, Németországban és Magyarországon vannak jelen. A cég nemzetközi projekttapasztalattal rendelkező kollégák szakértelmével kínál profi megoldásokat ügyfeleik számára. Amennyiben szeretnél fiatalos, lendületes csapatuk tagja lenni győri telephelyükön, csatlakozz hozzájuk az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 6 nap múlva