RENDEZVÉNYSZERVEZŐ & IRODAI ASSZISZTENS (Részmunkaidős)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Társaságunk 2004 óta piacvezető Magyarországon a vagyonkezelési monitoring és kutatási tanácsadásban, ügyfeleink között tudva a bankszektor minden szolgáltatóját. Immár 20 éve készítünk részletes iparági elemzéseket a hazai, valamint a magyar ügyfélreferenssel rendelkező külföldi privátbanki szolgáltatók adataira alapozva.
 
Munkatársat keresünk az alábbi munkakörben:
 
RENDEZVÉNYSZERVEZŐ & IRODAI ASSZISZTENS (Részmunkaidős)
Feladataid lesznek:
  • Kis létszámú munkahelyként nincsenek külön osztályaink, leendő kollegánk egyszerre fog tudni besegíteni a vendégek fogadásában, hostingjában, a beszerzések intézésében, a rendezvényeink szervezésében, és ambíciók esetén marketing feladatok ellátásában is. Elsődleges célunk, hogy a következő hónapokban esedékes 6-8 mini rendezvényünket (4-8 fős események) egy új kolléga felé tudjuk terelni, aki majd átfogóan segít a szervezési feladatokban.
  • Érdekes, színes, változatos, általános jellegű irodai feladatok, nincs két egyforma nap. Mindent előre megmutatunk, megtanítunk, de fontos kiemelni, hogy nem „dobozolós munka”, vagyis tényleg olyan személyeket keresünk, akik egyszerre több projektet is szeretnek számon tartani, nem ijednek meg az új kihívásoktól, és nem ugyanazt szeretnénk évekig csinálni.
Szeretnénk megkérni, hogy csak akkor jelentkezz hozzánk, ha az alábbiak teljes mértékben jellemzőek rád:
  • Több éves szakmai tapasztalatod van projekt-menedzsment területen, mivel nálunk már az első hetekben is számíthatsz önálló projektekre, felelősségekre, sőt akár egy kisebb csapat irányítására, összefogására is.
  • Magas szinten kezeled az OFFICE programokat, mivel ténylegesen a mindennapjaink részét képezik (Word, PowerPoint, Excel, Outlook). Ezeknek a profi használata nélkül nehézségekbe fogsz ütközni a mindennapokban.
  • Gyors és hatékony a munkavégzésed, a feladatokat jól koordinálod, be tudod osztani az idődet.
  • A meetingeken megbeszélt feladatokban egyedül is el tudsz járni, de ha elakadtál nem félsz kérdezni.
A nálunk dolgozó kollegák, és leendő kollegáink preferenciáinak megfelelve az alábbiakat kínáljuk:
  • Luxus munkakörülményeket kínálunk, egy nagyon szép, panorámás irodában, kávé/tea fogyasztási lehetőséggel, ahol alkalmanként home office-ra is nyílik lehetőség. 
  • Bejelentett, RÉSZMUNKAIDŐS állás, hétfőtől péntekig BÁRMELYIK előre egyeztetett 4 NAPON, 09:00-15:00 között.
  • Tanulási és fejlődési lehetőséget kínálunk, 6-12 hónapos távon akár bérkategória ugrással. Induló fizetésként nettó 200.000.- forintot ajánlunk.
Munkavégzésed helye:
  • Budapest, I. kerületében, melyet tömegközlekedéssel is könnyen elérsz.
 
 
Amennyiben érdekes a meghirdetett pozíció, küld el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Marketing, PR, Média | Pest megye

Ügyfelünk a világ egyik vezető műszaki szolgáltatásokat nyújtó szervezete. A kölni központú, 1872-ben létrehozott vállalat ma több mint 60 országban, 500 telephelyen összesen 19.700 munkatársat foglalkoztat. A Magyarországon és a közép-kelet európai régióban működő leányvállalata, munkatársat keres az alábbi pozícióba: SZENIOR MARKETING SZAKÉRTŐ

A hirdetés lejár 24 nap múlva