ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST

állásajánlat

Basic information

Location: Hungary / Budapest

Professional field: FINANCE / ACCOUNTING / CONTROLLING

Position level: Employee

Expected qualification: College degree University degree

Work experience: 1-3 years

Language knowledge: English Intermediate - oral & written

Our Partner is the second largest building materials company in the word, employing 89,000 people in 31 countries.
The Business Service Centre opened in 2016 in Budapest, providing financial services in the North Danube cluster - is looking for a new colleague in the following position:
 
ACCOUNTS PAYABLE SPECIALIST

Main tasks:

  • Process, review monitor vendor’s invoices,
  • Resolve purchase order, goods receipt, invoice or payment discrepancies,
  • Answer supplier queries,
  • Analyze the GR/IR account balance and validate on a base of ageing,
  • Provide support to monthly reconciliations,
  • Work effectively in accordance with agreed SLAs,
  • Ability to work flexibly and substitute when required,
  • Follow up control documentation, process flows and procedures,
  • Contribute to operational improvement initiatives within the Accounts Payable team.

 

Requirements:

  • University or college degree in Finance & Accounting, Economics, Business Administration or experience in Finance & Accounting field,
  • At least 1-2 years of experience in international environment focused on Accounts Payable activities,
  • General understanding of the overall procure to pay process,
  • Intermediate English language knowledge (mainly in written format),
  • Expert Excel skills,
  • Experience in a service driven, customer-oriented environment,
  • Excellent communication, interpersonal and analytical skills,
  • Proactive and outcome-focused attitude,
  • Self- motivation.

 

Advantages:

  • Prior experience in SSC environment,
  • Slovak language knowledge.

 

Benefits:

  • Competitve salary,
  • Eligible cafeteria options and yearly bonus,
  • Possibility for self-development,
  • Modern office environment in the heart of Budapest,
  • Flexible working hours with home-office option,
  • Long-term job opportunity at a reliable company with a solid background.

 

Other information:

  • Location: Budapest, 13th district.
  • Working hours: 8 hours/day; core time between 9:00-15:00 - based on further discussion with the Management. 

 

In case the position caught your attention, you can apply for it by uploading your CV thourgh our system by clicking on the "APPLICATION" button.

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Már rendelkezel pénzügyi számviteli tapasztalatokkal? Vagy éppenséggel friss diplomás vagy? Készen állsz a karrierutad megkezdésére? Szeretnél fejlődni egy multinacionális, de ugyanakkor családias környezetben? Ha a válasz IGEN, akkor görgess lejjebb! Partnerünk a vesebeteg-ellátás terén Európa legnagyobb termékfüggetlen és a világ egyik vezető szolgáltatója. Jelenleg is bővülő csapatukba keresünk jelentkezőt az alábbi pozíció betöltésére:

A hirdetés lejár 5 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Pest megye

Megbízónk amerikai tulajdonban lévő multinacionális vállalat, amely szénhidrogén-kutatással és -kitermeléssel foglalkozik. Átalakuló pénzügyi csapatába keressük új kollégájukat az alábbi munkakörbe:

A hirdetés lejár 4 nap múlva
Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Megbízónk amerikai tulajdonban lévő multinacionális vállalat, amely szénhidrogén-kutatással és -kitermeléssel foglalkozik. Átalakuló pénzügyi csapatába keressük új kollégájukat az alábbi munkakörbe

A hirdetés lejár 4 nap múlva