OFFICE ASSISTANT (Multinacionális piacvezető vállalat)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Felsőfok szóban és írásban

Tudta, hogy a RECEPCIÓ a lelke minden cégnek?
Tudta, hogy egy jó IRODAI ASSZISZTENS nélkül egy cég sem működik jól?
 
Ha szeretne hazánk egyik legnagyobb ingatlanfejlesztő cégénél az ügyfelek és a magasan képzett munkatársak munkáját támogatni!
Ha szeretné az angol nyelvet napi szinten használni! 
Ha NAGYON IGÉNYES irodai környezetben érzi jól magát, pályázza meg ezt a pozíciót! 
 
Multinacionális partnerünk számára keresünk
 
OFFICE ASSISTANT
 
pozícióba új munkatársat. 
 
A cég tőzsdén jegyzett, piacvezető a maga szakterületén és Budapesten a 13. kerületben található. 
Közel 30 magasan képzett munkatárs dolgozik nagyon igényes irodai környezetben. 
A management külföldi, ezért az angol nyelvet naponta, magas szinten kell használni.
Feladatok:
 
  • Az irodában működő berendezések szükség szerinti javításának, karbantartásának szervezése, 
  • Irodai eszközök rendelése, 
  • Vendégek fogadása, vendéglátás szervezése, 
  • A tárgyalótermek foglalásának kezelése, a tárgyalótermek és a fénymásoló szoba fenntartása a nap folyamán, 
  • Telefonok, faxok, emailek fogadása és továbbítása, 
  • A bejövő és kimenő postai és futárszolgálat kezelése,
  • Adminisztratív támogatás nyújtása minden vezető számára,
  • Levelezés, fordítás (angol és magyar),
  • Belső, külső találkozók szervezése, tárgyalótermek és másolási helyiségek fenntartása a nap folyamán,
  • Utazásszervezés,
  • Telefon, e-mail fogadása, irányítása és továbbítása,
  • Az irodai berendezések szükséges javításának és karbantartásának összehangolása,
  • Irodaszerek rendelése,
  • Vendég fogadása, vendéglátás szervezése,
  • A bejövő / kimenő levelek és a futárszolgálatok kezelése.
 
Elvárások:
  • Egyetemi vagy Főiskolai végzettség, 
  • Legalább 2 éves recepción szerzett tapasztalat,
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerte feltétele a pozíció betöltésének, 
  • MS Office felhasználói szintű ismerete.
Előnyök:
 
  • Ingatlan területen szerzett tapasztalat.
Juttatások, ajánlat:
  • Modern, irodai környezet,
  • Stabil, nemzetközi háttér,
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Pozícióhoz illeszkedő juttatás,
  • Cafetéria.

Egyéb információk:

  • Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület,
  • Munkaidő: heti 40 óra, 9-18 óráig.
 
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra magyar és angol nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Pest megye

Partnerünk egy integrált energetikai vállalat, melynek tevékenysége a projektfejlesztéstől, a tervezésen, kivitelezésen, üzemeltetésen át egészen az energiatermelésig terjed. A cég portfóliójával piaci vezető szereplő a napelemes kis erőművek piacán. Csapatukba keresünk munkatársat az alábbi pozíció betöltésére:

A hirdetés lejár 1 nap múlva