KÉSZLETGAZDÁLKODÓ MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Logisztika / Szállítmányozás

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Partnerünk német családi tulajdonban lévő vállalat, a világ vezető prémium háztartási gép gyártója. Logisztikai csapatuk erősítése céljából keresnek most új munkatársat az alábbi pozícióba:

 

KÉSZLETGAZDÁLKODÓ MUNKATÁRS.

Követelmények:

  • Felsőfokú gazdasági vagy logisztikai végzettség,
  • multinacionális vállalatnál szerzett 3-4 éves tapasztalat készletgazdálkodásban, értékesítés támogatásában és logisztikai adminisztrációban, vagy hasonló szerepkörben,
  • adminisztratív nyilvántartás erős ismerete,
  • erős informatikai ismeretek (MS Office és SAP),
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség magyar és angol nyelven egyaránt.

Előnyök:

  • FMCG/kereskedelmi vállalatnál szerzett tapasztalat,
  • logisztikai folyamatok egyszerűsítésében és optimalizálásában szerzett tapasztalat,
  • kimagasló interperszonális készségek és ügyfélközpontú megközelítés,
  • növekedésorientált gondolkodásmód és pozitív hozzáállás,
  • proaktív, megoldásközpontú mentalitás, rugalmas személyiség.

Feladatok:

  • SAP bevezetésben való aktív részvétel,
  • napi szinten kiváló ügyfélkapcsolatok kiépítése,
  • a belső folyamatok megértése és fejlesztése, a funkciók közötti kommunikáció fenntartása, fejlesztése (értékesítés, logisztika, pénzügy),
  • értékesítési és kereslettervezési jelentések karbantartása és az értékesítési és vásárlói nyilvántartások frissítése,
  • az értékesítési csapat napi támogatása az előkészítésben, az adminisztrációban és a jelentésekben,
  • az értékesítési és logisztikai osztály egyéb adminisztratív feladatokban való támogatása,
  • rendelések egyeztetése, a német központba való továbbítása,
  • megrendelések kezelése, 
  • az ügyfelek információinak és fizetési adatainak, számláknak, készleteknek az ellenőrzése, árajánlatok készítése,
  • külső speditőrrel való egyeztetés és folyamatos kontroll,
  • szállítmányozó céggel való folyamatos egyeztetés,
  • reverse logistic (visszaküldött áruk) kezelése,
  • demand planning,
  • Készlet gazdálkodás
  • logisztikai kontrolling vezetése,
  • költség tendenciák figyelése,
  • logisztika pénzügyi tervezése,
  • End-to-end folyamatokért való felelősségvállalás.
Juttatások:
  • Szakmai fejlődés,
  • jó hangulatú, dinamikus csapat,
  • cafetéria,
  • céges laptop, telefon,
  • 50% Home Office lehetőség.

Egyéb információk:

  • Munkavégzés helye: Budapest, II.ker.
  • Munkaidő: 9-17 óráig.
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el számunkra magyar és angol nyelvű önéletrajzodat a JELENTKEZÉS gombra kattintva!