HR ASSZISZTENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: HR / MUNKAÜGY

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

HR területen szereztél végzettséget/tapasztalatot és a jövődet is ezen a pályán képzeled el? Szívesen végeznél változatos, összetett feladatokat, de az adminisztrációtól sem rémülsz meg? 
 
Partnerünk egy komplex szolgáltatásokat nyújtó reklám, PR és médiaügynökség a II. kerületben.
Bővülő HR csapatukba keresünk most új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
HR asszisztens
 
Itt valóban számít a véleményed, szívesen veszik ötleteidet, meglátásaidat.
 
Ha érdekel a lehetőség, olvass tovább és jelentkezz, hiszen lehet, hogy Téged keresünk!

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Új kollégák beléptetése
  • Béren kívüli juttatási csomagok karbantartása
  • Munkaszerződések, munkaszerződés módosítások készítése
  • Felmondások írása, kiléptetések
  • Bérszámfejtésre a dokumentumok összeállítása
  • Céges rendezvények, csapatépítők szervezése
  • Kapcsolattartás a szervezet belső munkatársaival
  • Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi feladatok elvégzése
Te vagy a megfelelő jelölt a pozícióra, ha rendelkezel az alábbiakkal:
  • Felsőfokú végzettség 
  • 1-3 év tapasztalat HR területen multinacionális környezetben
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Agilis, motivált, rugalmas hozzáállás
  • Tanulási kedv és hajlandóság
Mit kapsz a munkádért cserébe?
  • Versenyképes, tapasztalatnak megfelelő alapbér
  • BKV bérlet
  • 13. havi bér
  • AYCM sportpass vagy ezzel egyenértékű fizetéskiegészítés
  • Szakmai tréningek

Ha úgy érzed, ezt a pozíciót neked találták ki, ne habozz és jelentkezz magyar nyelvű szakmai önéletrajzoddal a rendszerünkön keresztül!