Állásajánlat: HR ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

Állásajánlat: HR ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS
Hivatkozási szám: MSTOHRAD-0404

Megbízónk több, mint 20 éves múlttal rendelkező, német tulajdonú vállalat, aki a nemzetközi logisztika világának egyik legfontosabb szereplője. A szállítmányozás teljes spektrumát lefedi, legyen szó akár közúti, vasúti, légi vagy tengeri szállítmányozásról. Mindezt teszi közel 400 munkavállalóval, 5 magyarországi telephelyen.
Csapatukba keresünk új kollégát
 
HR ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS
pozícióba 
 
Bérszámfejtési folyamatok előkészítéséhez.
 
Feladatok:
  • Bérszámfejtés előkészítése (létszámjelentések ellenőrzése, adategyeztetés a szervezeti egységekkel és a bérszámfejtő céggel, szabadságok, távollétek kezelése)
  • Elszámolt juttatások banki átutalásával kapcsolatos teendők elvégzése
  • Hóközi utalások, járulékok, szakképzési hozzájárulás megállapítása, előkészítése
  • Munkaviszony megszűnésével kapcsolatos teendők ellátása
  • HR vezető munkájának aktív támogatása
  • Elemzések, statisztikák, riportok készítése 
  • Munkatársak adatainak naprakész nyilvántartása
  • Kapcsolattartás a munkatársakkal, a bérszámfejtő céggel, illetve a hatóságokkal
Elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Legalább 2-3 év tapasztalat HR adminisztrációban (bérszámfejtési feladatok előkészítésében szerzett gyakorlat)
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret (leginkább írásban)
  • Jó szervező és problémamegoldó képesség
Előny:
  • Felsőfokú, szakirányú végzettség (HR, Bérszámfejtő-, TB ügyintéző képesítés)
  • Nexon felhasználói szintű ismerete
Amit a cég kínál:
  • Összetett juttatási csomag
  • Autóval való bejárás támogatása
  • Kellemes munkahelyi légkör, családias környezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Rugalmas munkaidő (H-P)
Munkavégzés helye:
  • Szigetszentmiklós (Munkaidőhöz igazított céges buszjáratok biztosítása Budapestről a Boráros térről, valamint a csepeli Auchan-tól)
 
Amennyiben érdekes a lehetőség, úgy várjuk jelentkezését honlapunkon keresztül frissített, szakmai önéletrajzával!