Állásajánlat: IRODAI PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

Állásajánlat: IRODAI PÉNZÜGYI MUNKATÁRS
Hivatkozási szám: IRODAIPM-0307

Az irodai környezet a te világod? Szeretnéd munkádat egy barátságos, támogató csapatban végezni? Van pénzügyi adminisztrációs/asszisztensi területen szerzett tapasztalatod és még angolul is beszélsz?

Amennyiben IGEN, olvass tovább, mert TÉGED keresünk!

Partnerünk, egy automata bejárati rendszerek forgalmazásával foglalkozó cég. XXII. kerületi irodájukba keresünk új csapattagot az alábbi pozíció betöltésére:

IRODAI PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Általános irodai ügyintézés: postázás, munkalapok feldolgozása, táblázatok készítése, kapcsolattatás
  • Pénzügyi feladatok: havi zárás előkészítése, könyvelőkkel, bankokkal való kapcsolattartás, kimutatások készítése, kintlévőségek kezelése
  • A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok

Mi jár a munkádért cserébe?

  • Kiemelkedő alapbér
  • Cafeteria
  • Éves bónusz, jutalom
  • Céges telefon internethasználattal
  • Családias hangulat

Várjuk jelentkezésedet, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Felsőfokú végzettség
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Angol nyelv erős társalgási szintű ismerete
  • Magabiztos MS Office használat
  • Önálló, proaktív, precíz munkavégzés

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Számlázóprogram ismerete

Munkavégzés helye: Budapest, XXII. kerület

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, jelentkezz magyar nyelvű szakmai önéletrajzoddal a rendszerünkön keresztül!